fazerfun
Gudomlig sporthojare
Satt och ruttnade i köerna i min varma, automatväxlade V70 i morse.
Döm om min förvåning när jag efter avverkad Essingeled kunde konstatera att jag blivit passerad av inte mindre än 6 hojar med jämna mellanrum. Ok att det var 9 plus och torr asfalt men vi snackar ju ändå den 16 november!!
Gled till slut upp på Kungsbron och jodå....på mc-parkeringen stod trotjänarna där: en blå Kawa ZR7, en pippigul Honda x-11 och en bedagad CB400N med toppbox stor som en septitank.....precis som de gjort sedan i mars....
Insåg då att jag är en riktig gåsleverbiker. Riiispekt till alla er som inte tror på konceptet "vinterförvaring"
Döm om min förvåning när jag efter avverkad Essingeled kunde konstatera att jag blivit passerad av inte mindre än 6 hojar med jämna mellanrum. Ok att det var 9 plus och torr asfalt men vi snackar ju ändå den 16 november!! Gled till slut upp på Kungsbron och jodå....på mc-parkeringen stod trotjänarna där: en blå Kawa ZR7, en pippigul Honda x-11 och en bedagad CB400N med toppbox stor som en septitank.....precis som de gjort sedan i mars....
Insåg då att jag är en riktig gåsleverbiker. Riiispekt till alla er som inte tror på konceptet "vinterförvaring"

.