Kan bara avslöja för herrarna att dagens verksamhet gick ut på att knäskrpa med husan på isen med vanliga endurodubb...
Resultatet blev ju sådär..
5 härliga vurpor och cirka 2 meters knäskrap per gång. Gick ju bra att lägga ner å skrapa en meter eller 2 men sen kom ju hojen och valde att antingen skiljas från dess förare eller lägga sig ovanför föraren
Konstaterade senare att däckskiten inte var dubbat tillräckligt dubbat på sidan
Kanske om man kör snabbare............
nä nu ska husan upp till a-jaur och brännas på skoter spår
Resultatet blev ju sådär..
5 härliga vurpor och cirka 2 meters knäskrap per gång. Gick ju bra att lägga ner å skrapa en meter eller 2 men sen kom ju hojen och valde att antingen skiljas från dess förare eller lägga sig ovanför föraren
Konstaterade senare att däckskiten inte var dubbat tillräckligt dubbat på sidan
Kanske om man kör snabbare............nä nu ska husan upp till a-jaur och brännas på skoter spår

Däremot är dom helt odugliga på isen.Jag har ett par på 625:an och idag provade jag en Husa med Trelleborg-däck på isen.Framdäcket på den höll i ungfär som ett Supercorsa på torr asfalt om man jämför med mina AC10
Nån som har tips på nåt endurodubbat som funkar skapligt på is?