Ett gäng hemska kamphundar

ok ska testa en gång till :huvet

får det inte att funka fan :mad:

går vist inte att länka eller så e det jag som e :7peta hjälp nån

Finns ingen hund som föds elak..
Den blir vad man gör den till..

Last edited:
Så alla dessa hundar på bilderna är sjuka och bör avlivas på en gång eller. :va En hund e inte bättre en du gör den som ägare oavsett ras

Millis skrev:
2165010 Finns ingen hund som föds elak..
Den blir vad man gör den till..

Hundar är förtamade vilddjur.. De bör hanteras som sådana..

sammix skrev:
2165015 Så alla dessa hundar på bilderna är sjuka och bör avlivas på en gång eller. :va En hund e inte bättre en du gör den som ägare oavsett ras

Det skrev jag inte. Men att de är så mysiga och fina på bilderna berättar inte hela sanningen. Lika lite som artikeln i AB som skriver mördarhundarna.

Biturbo skrev:
2165004 Är du dum eller försöker du vara rolig?

En mordbenägen spykopat kan också se helt normal ut på bild.. De kan tom uppträda helt normalt tills det "knäpper" till i skallen..

:tomten

Vilken underbar film!! :kär
Du har förgyllt min dag!

Mvh Tessan och livsfarliga Prillan

Jag har faktiskt en god vän som är pittbull UPPFÖDARE.. den farligaste hunden dom har än en cocerspanierflicka (stavning) FOR REAL... En av pittbullarna är så feg att den gömmer sig under soffan då nån ny kommer på besök.. Dom blir vad man gör dem till! Presis som människor.

Ron_Stoppable skrev:
2165185 Jag har faktiskt en god vän som är pittbull UPPFÖDARE.. den farligaste hunden dom har än en cocerspanierflicka (stavning) FOR REAL... En av pittbullarna är så feg att den gömmer sig under soffan då nån ny kommer på besök.. Dom blir vad man gör dem till! Presis som människor.

Alla hundar är ögontjänare och man kan aldrig lita 100% på en vovve. Sen är det precis som du säger att det är människan som gör hunden I DE FLESTA fallen. Givetvis finns det medfödda defekter som kan medföra annorlunda aggresion mm.
Jag har lika mycket respekt för en Pitbull som för en Jack Russel.

Sagt det förut säger det igen, en hund blir vad man uppfostrar den till, likaså gäller det människor. Lustigt att alla människor som farit snett i livet skyller på sin dåliga uppväxt!!

Pitbulls är grymt sociala och älskar människor. Jag möts tex alltid av ett glädjeskutt efter jobbet och en svans som roterar utav bara faan.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg