En sån här klubb har ni aldrig varit medlem i va? Tro det eller ej, men det där är faktiskt en gammal tröja som jag hittade i garderoben. "Max 30" var en ironisk vink med tanke på att alla som var med körde trimmat. På framsidan av tröjorna fanns texten "max trettio" och en dödskalle. Tror dock aldrig att de användes vid någon gruppåkning




.
), 1 Husqvarna modell asgammal, 1 Honda cross, 2 ciao och så min Gary Uno



skulle ha fixat en tröja men jag tror klubben dog ut efter en månad så det vart ingen tröja.
..