Video Ett första filmförsök

Kameravinkel helt ok, tyckte man såg lite för mycket av hojen. Bildkvalité kunde vart bättre, musik var bra och kör lite kurvigare vägar så ska du få ett högre betyg av mig 3 av 5 på denna rulle :D

men du åker ju bara rakt fram

Nä jag såg när han svängde minst 4 gånger!!

Ang videon: Kamerapositionen var för mig ny och annorlunda, men jag vet inte, jag störde mig lite på vänstra sidospegeln att den var lite i vägen.

O sen år 2012 så spelar man in i minst 720p ;)

Okej ska göra det, det är en GoPro Hero 2 kameran på tanken, ska köra med hjälmfäste och ett fast fäste på kåpan ;)

Ja, jag får väl säga som en del andra gjorde när jag la upp min första film här för ett par veckor sedan. Det blir långtråkigt "i längden". Sedan är jag nog villig att hålla med det en annan sa också att jag tror att man har störst nöje med dessa filmer själv.
Dock tänker inte jag sluta filma mina åk för det och det tycker jag inte att du ska göra heller, tror att man kan få ihop rätt roliga saker om man samlar ihop en hel del klipp och gör det till en längre film, mer småklipp istället för en enda lång film på samma väg typ, blir lätt att man snabbspolar då då inget händer.
Men bra bild, ljud, musik och inte för många effekter (som jag fick kritik för). Kör hårt, kul att se, tycker i alla fall jag :)

Bara jag som reagerar över att vid 5:17 ungefär så ser det ut att gå i 300 fast mätaren visar typ 90? Kanske jag som ser fel?

Ta bort vänster backspegel och leta på en kurvigare väg eller fler hojar..... annars bra bildkvalitet.

några tips. klipp ihop det bästa och gör en 2-3min film, gärna lite småvägar med mycket kurvor, nån liten bakhjulsåkning på 1:an kan du ju bjuda på, jag har likadan cykel och vet vad dom är kapabla till;)

Okej ska göra det, det är en GoPro Hero 2 kameran på tanken, ska köra med hjälmfäste och ett fast fäste på kåpan ;)

Men duuude! Du har ju en Hero 2, har du ställt in HD upplösning? 720/1080p höjer upplevelsen med många snäpp!

OFF TOPIC. hur kommer det sig att kvalitén med gopron mestadels ser disig och suddig ut? Aldrig det där riktigt krispiga skarpa.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti