Ett dussin minnen från Knutstorp 2003

  • Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date

Canoly

Guest
Barmark i Skåne, men ännu inte bandax. Här kommer 12 bilder från Knutstorp från 2003. Det har varit lite skralt med banbilder den senaste tiden.

Först ut är vår kloke man. Chrille, bilden är från den 16 aug.
 

Bifogat

  • chrille 16 aug.jpg
    chrille 16 aug.jpg
    74 KB · Visningar: 74
En som åker fortare än Chrille är: Per Gustavsson
Bilden är från 3 juni.
 

Bifogat

  • per g 3 juni.jpg
    per g 3 juni.jpg
    79.2 KB · Visningar: 42
Ännu snabbare...
Folkesson, med Fixx bakom
 

Bifogat

  • Folkesson o Fixx 24 maj.jpg
    Folkesson o Fixx 24 maj.jpg
    66.8 KB · Visningar: 43
GSXR1100R på Missilen från den 3 juni
 

Bifogat

  • gsxr 3 juni.jpg
    gsxr 3 juni.jpg
    82.4 KB · Visningar: 55
Här va det blött på banan.
Åsa den 24 maj
 

Bifogat

  • blött åsa 24 maj.jpg
    blött åsa 24 maj.jpg
    79.2 KB · Visningar: 48
Han som inte är helt 100, Wenhov med nr 99 från 15 aug
 

Bifogat

  • wenhov.jpg
    wenhov.jpg
    84 KB · Visningar: 44
Mannen med de fina bilderna som även kan åka bana.
Zoulfly från 15 aug.
 

Bifogat

  • zoulfly 15 aug.jpg
    zoulfly 15 aug.jpg
    73 KB · Visningar: 51
Han som alla känner......
Nr. 18 från 16 aug.
 

Bifogat

  • nr 18 16 aug.jpg
    nr 18 16 aug.jpg
    74.2 KB · Visningar: 44
Ett litet lyft blev det här, den 3 juni.
 

Bifogat

  • lyft 3 juni.jpg
    lyft 3 juni.jpg
    85.6 KB · Visningar: 49
Torkel, vilket syns på hjälmen, från den 16 aug.
 

Bifogat

  • torkel 16 aug.jpg
    torkel 16 aug.jpg
    72.1 KB · Visningar: 45
Jalle från den 16 aug
 

Bifogat

  • jalle 16 aug.jpg
    jalle 16 aug.jpg
    82.9 KB · Visningar: 38
Till sist Nicke S, som ni kan kolla in närmare på www.nickes.nu

Nu gäller det att ha tålamod att vänta in våren och sommaren och alla trevliga bandagar runt om i landet.

Hoppas bilderna hjälpte lite i vårvinterkylan.
 

Bifogat

  • nicke s 16 aug.jpg
    nicke s 16 aug.jpg
    75.2 KB · Visningar: 38
Canoly skrev:
Nu gäller det att ha tålamod att vänta in våren och sommaren och alla trevliga bandagar runt om i landet.

Hoppas bilderna hjälpte lite i vårvinterkylan.

Tack för ett gäng härliga bilder, Canoly! Dom inspirerar verkligen. :tummenupp
 
Schyst bilder!

Förresten Canoly, du kan ha flera bilder i ett o samma inlägg. Bara ett tips. Du kanske redan visste.

Nalkas våren?
 
Relapse skrev:
Jag vet. Jag skriver något så självklart att det egentligen känns överflödigt, men åtminstone retar det nån. :D
Snabbare än mig ut i sandfållan möjligtvis :D

Fina bilder Canoly :Bugar
 
Åhh så vackert. SRAD-Suzze med nerlägg... det är så man blir varm i maggropen...

Tack för kanonbilde, du kan verkligen din sak! Man får bara hoppas att den dagen man vågar sig ut på en bana, att du är närvarande och får en bra bild.

Det vore creme de la creme !!!

Canoly skrev:
Han som alla känner......
Nr. 18 från 16 aug.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top