Ett år har gått

Fredrik

Långsam..
Gick med
3 May 2004
Hoj
hojlös.. :(
Idag är det ett år sedan mina vänner Monica och Patrik omkom.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=126801

Svårt att med ord beskriva hur det känns, men allt bubblar upp igen och jag sitter här på jobbet med en klump i magen.

Hoppas att ni har det bra där ni är nu och mina tankar går också till era familjer i denna svåra stund.

/ Fredrik

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Åhh..fy va hemskt. Förstår att det är tufft men var stark och kämpa på. Hoppas dom har det bra i hojhimlen:(

Fredrik

Långsam..
Gick med
3 May 2004
Hoj
Tack lady :pannkyss
Dom kommer att vara tillsammans för alltid, det är väl en liten tröst iallafall.

dimax

dimax
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
suzuki x 6 st. turbo-lustgas mm
obs.....vet ej vad som hänt men livet måste gå vidare polarn sorry. tat lungt o tänk på allt roligt som ni hadde med dom i stället för det som hänt,, har haft samma problem med polarn som knivhöggs för snart 8 år sedan inget man glömmer rikta tankarna åt andra hållet i stället . obs vet vad jag pratar om har inte förlorat 1 polare bara,,,,,, :(

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Idag är det ett år sedan mina vänner Monica och Patrik omkom.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=126801

Svårt att med ord beskriva hur det känns, men allt bubblar upp igen och jag sitter här på jobbet med en klump i magen.

Hoppas att ni har det bra där ni är nu och mina tankar går också till era familjer i denna svåra stund.

/ Fredrik

jätte dålig uppmärksamhet av lastbilschauffören o säkerligen för hög hastighet, lastbilaarna håller aldrig 80km/h eller 90 de håller snarare lite över 100km/h oftast... kunde han inte styrt sin lastbil av vägen eller han kanske inte hann pga av den höga hastigheten... tål att tänkas på, hur som helst spelar det ingen roll nu och mina tankar går till familj och vänner till de förolyckade...

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
En fruktansvärt tragisk olycka. Givetvis är alla olyckor tragiska men det är något extra hopplöst med olyckor där de inblandade inte haft en chans att påverka situationen. De körde inte för fort eller vårdslöst eller något liknande, de var bara på fel ställe vid fel tillfälle. Så jäkla tragiskt och obehagligt och det kan ingen av oss värja oss från.

Då jag inte har någon religös övertygelse så går mina tankar till vänner och bekanta, usch.

Fredrik

Långsam..
Gick med
3 May 2004
Hoj
De hade antagligen inte överlevt om de suttit i en personbil heller, såg lastbilarna efteråt och de var illa skadade.

Har blivit sjukt nojig vid köbildningar om jag har en lastbil bakom mig

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...