Etanolbilar, nytt mål för asfaltsindianer?

Om vi köper grödorna i Afrika, kan inte dom som svälter gå på McDonalds för pengarna dom tjänar då?

Odlar dom bara lite till har dom råd med plusmeny också!

Jag älskar dom där skitblaskorna, Aftonbladet och Expressen, och deras "artiklar".

-"Kör du på etanol? Då dödar du fattiga barn."

Kan det bli dummare än så?

Vafan sluta skicka ner mat dit så löser sig deras överbefolkningsproblem av sig självt... kanske låter ohumant men seriöst alltså allt det gör är ju att knulla där nere och så länge vi fortsätter skicka mat så blir de bara fler och fler som inte kan ta vara på sig själva längre.

Om vi svennar hade kunnat sköta oss själva från första början hade det inte ens EXISTERAT svält där nere i Afrika, hade vi inte försökt trycka på dem vår underbara "demokrati" hade det inte funnits korrupta regeringar och gerilla-armeer som dödar hundratusentals civila varje år...
De hade haft det mkt bättre om vi bara hade skött vårt helt enkelt men vi ska fan alltid vara så duktiga och säga till andra hur man ska leva och nu har vi ett stort jevla problem på halsen...

Jag kanske e dum i huvvet men vet men jag kör iafalla inte på etanol och dödar barn i 3:e världen... jag kör högoktanigt och förstör hela planeten :D

Jag älskar dom där skitblaskorna, Aftonbladet och Expressen, och deras "artiklar".

-"Kör du på etanol? Då dödar du fattiga barn."

Kan det bli dummare än så?

Inte nog med det "traktorerna som skördar grödorna går på diesel" samt "tankfartygen som transporterar etanolen går på diesel"

DOH!

Oljeriggarna som borrar efter olja går förstås på solenergi, och alla har väl sett dom stora seglen på oljetankersarna?

Inte nog med det "traktorerna som skördar grödorna går på diesel" samt "tankfartygen som transporterar etanolen går på diesel"

DOH!

Oljeriggarna som borrar efter olja går förstås på solenergi, och alla har väl sett dom stora seglen på oljetankersarna?

Jag är inte en man med starka principer men dom där två tidningarna läser jag inte ens om nån ger mig en gratis. Vilket skit. Vet inte vad jag föraktar mest.. Att deras så kallade journalister skriver det eller att folk verkligen vill betala för att läsa smörjan.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back