Estetiskt omdöme sökes

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Många nya teampresentationer i MotoGP nu inför årets första race. Jag kan inte bestämma mig för om Fortunateamens lack är snygg eller ful. Den är så förvirrande. Och annorlunda. Vad sägs?

Bifogat

• miropojkar.jpg
    miropojkar.jpg
    81.1 KB · Visningar: 422
Macho Woman skrev:
Många nya teampresentationer i MotoGP nu inför årets första race. Jag kan inte bestämma mig för om Fortunateamens lack är snygg eller ful. Den är så förvirrande. Och annorlunda. Vad sägs?

Från att ha haft den cleanaste lacken till nåt av det värsta jag sett.. Synd :(

Nej! Det är för mycket, och för klyddigt. Men de får kanske extra uppmärksamhet och sponsorer betalar för att synas, inte ha sina klibbor på en snygg hoj.

/Joakim

Tjaaa....snygg och snygg vet jag ju inte förstås. Men utstickande och fräck tycker jag nog ändå. Tror jag.

Inte snyggt!

Men det här var snyggt!! :drool

Bifogat

• 260532.jpg
    260532.jpg
    117.2 KB · Visningar: 98
  • 252592.jpg
    252592.jpg
    113.1 KB · Visningar: 100
Det måste vara svårt att få till en så plottrig lack trots att endast 3 sponsorer är med på kåpan. Gräslig lack för övrigt, fram för enkla retrobetonade lacker. :fyllisar

Det är ju bara en temporär lack för första rejset. Lacken är inspirerad av den spanske konstnären Joan Mirós verk.

Skitful, för övrigt. Jag kommer att tänka på joker.

Udda men alldeles för plottrig. Inte skitful men inte snygg på något sätt heller.

Är nog så här hojarna kommer se ut på dom andra racen.

Bifogat

• RSW.JPG
    RSW.JPG
    114.1 KB · Visningar: 99
Vet inte varför, men jag blir lite sugen på kexchoklad.... :va

oFFkeFF skrev:
Ja, men nu sökte MW estetiskt omdöme :rolleyes: :D
Vilket ju jag var den enda som verkade ha.
Har faktiskt 15 universitetspoäng i ämnet estetik så jag är nog mest kvalificerad i det här gänget. :fatta!

Goodstuff skrev:
Vilket ju jag var den enda som verkade ha.
Har faktiskt 15 universitetspoäng i ämnet estetik så jag är nog mest kvalificerad i det här gänget. :fatta!

Omdöme och poäng är aldrig samma sak :tungan

Jag tyckte den gamla färgsättningen var tråkig... Denna är ju inte tråkig... Men den är ju inte snygg...

*/ ?>
Back