essingeleden olycka

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Huddinge Sthlm
Hoj
yamaha xt660x sm -06
olycka med en sporthoj på essingeleden..någon som vet nått? polaren åkteförbi för ca 40 min sen och då låg det någon mcförare och fler som satt runt och en väldigt krachad hoj....hoppas iaf att det gått bra..ber för det
 
Kom precis efter polisen. Hojjen, en grå plastraket, såg inte alltför tilltrasad ut men det är möjligt att han hade blivit trängd mot räcket...
Massor med folk runt stackaren.
Hoppas det gick bra!
 
nu är det onsdag och sensommar.. det är nu som man statistiskt sett ska köra omkull. tänk på det gott folk, kalla vägar/däck och bra självförtroende efter en skadefri sommar är farligt. provade själv i höstas. (dock en fredag)
hoppas dock att det gått bra för dom inblandade.
 
Hoztic skrev:
2439290 Det stog ju samma sak i båda tidningarna? :va

Enligt radion så hade han på Essingen iaf åkt ambulans till sjukan, och har överlevt iaf.
jag åkte förbi olyckan vid fiskartorpsvägen precis när han hade smällt och det sågut som om han klarade sig bra han stod upp iallafall och såg hel ut men hojen såg inte så fin ut(glidare)massa kromdelar överallt
 
Ducceniclas skrev:
2439147 Kom precis efter polisen. Hojjen, en grå plastraket, såg inte alltför tilltrasad ut men det är möjligt att han hade blivit trängd mot räcket...
Massor med folk runt stackaren.
Hoppas det gick bra!
Nä men hej där är ju du med den gula duccen.

Undrar hur det gick för föraren, hoppas det gick bra...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top