Eslövs ("Ninjagazzet") 17/10 - FILM

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Jag är nog 5-6 sek snabbare idag än då ..... so SUCK IT!!! :arsele:tuttar:yoparty:banana:krama:tungan:tummenupp
Citat från okänds signatur "ÖKA! ...är ledordet.":D

I'll eat yr 0,5 sec within one sec.... next year though
...:gnissla... har redan förlorat en Tjuga idag på en löjlig felstavining... inga fler riskår! Bara säkra bets nästa år - o du ligger då därmed efter :nicka

Ska ni börja mäta penisar snart också eller? Tyvärr får ni ställa er bakom mig där eftersom första platsen är dedikerad mig :tummenupp:tummenupp

Ska ni börja mäta penisar snart också eller? Tyvärr får ni ställa er bakom mig där eftersom första platsen är dedikerad mig :tummenupp:tummenupp
Vi har redan mätt och resultatet var som väntat,
Störst näsa brukar vinna.... din näsa är ju liten vad jag kommer ihåg?
Mitt största problem är att stänga visiret över näsan... minsta problemet är att kissa med stället på... Skit samma, har ju som bekant inte med storleken att göra - utseende och tekniskt kunnande är viktigast :hoppa

Skit samma, har ju som bekant inte med storleken att göra - utseende och tekniskt kunnande är viktigast :hoppa

Ja o då ska du väl inte klaga på min hoj? har inte med storleken att göra? det har med föraren mohahahha sen säger jag inte att skulle rasta varken dig eller K men ni kan stoppa upp era plastraketer någonstanns hehhehe :rofl:rofl:rofl

Ja o då ska du väl inte klaga på min hoj? har inte med storleken att göra? det har med föraren mohahahha sen säger jag inte att skulle rasta varken dig eller K men ni kan stoppa upp era plastraketer någonstanns hehhehe :rofl:rofl:rofl

Är slutsatsen:
Byt hoj eller snopp... ? :D

...utseende och tekniskt kunnande är viktigast :hoppa

And we have a winner, sideline!

Then what if I challenge you!?

Jag lovar att jag skulle rastat dig med en sunkig ER6a aka Gräsklipparen i Knäckeberga närsom :tummenupp

BRING IT!

Jag lovar att jag skulle rastat dig med en sunkig ER6a aka Gräsklipparen i Knäckeberga närsom :tummenupp
BRING IT!

Det där vågar inte jag, hoppas ingen annan vågar heller.... jag vet minsann hur fort den där dj-a hojen går på just den sträckan :gnissla
Jag förstår nu varför du sänkt dig 5s på Knudan över ett år – du har bytt till dubbel effekt, men inte riktigt begripit det än!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park