Ersättning från FB ..Ej kommit??!!!!!

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Gixxer Fighter 96:a
tja det e sagt att jag ska ha mina pengar från FB den 12:e vilket e idag men jag skumma genom kontot och inga pengar e kommna ,, e det vanligt att det kan trilla ner över dagen som går eller borde dom vara här nu?? ´

e sketa nervös nu,,har hoj jag ska hämta så.

Är det inte enklare att ringa direkt till försäkringsbolaget och fråga?
Då får du ju ett säkert svar på din fråga.

JaDeM skrev:
tja det e sagt att jag ska ha mina pengar från FB den 12:e vilket e idag men jag skumma genom kontot och inga pengar e kommna ,, e det vanligt att det kan trilla ner över dagen som går eller borde dom vara här nu?? ´

JaDeM skrev:

RING dom

Om dom meddelat att pengarna ska utbetalas idag så kommer du inte ha dem på ditt konto föränn imorgon tidigast, om ni inte har samma bank.

Men, bankerna göra ca 3 "körningar" per dygn i sina system så pengarna kan komma senare idag.
Brukar själv råka ut för att lönen ibland inte finns på kontot på morgonen den 25:e men efter lunch så har poletterna ramlat ner :)

/Nitrous

Nitrous skrev:
Om dom meddelat att pengarna ska utbetalas idag så kommer du inte ha dem på ditt konto föränn imorgon tidigast, om ni inte har samma bank.

Men, bankerna göra ca 3 "körningar" per dygn i sina system så pengarna kan komma senare idag.
Brukar själv råka ut för att lönen ibland inte finns på kontot på morgonen den 25:e men efter lunch så har poletterna ramlat ner :)

/Nitrous

hoppas att det är så att dom kommer idag då för dom sa att jag skulle få dom idag.utbetalningen gick iväg redan i torsdags förra veckan,,men som sagt ska ringa dom snart o kolla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg