Ersättning för kvinnobett

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Jag var ute och gick idag och ramlade. Då passade en förbipasserande kvinna på att slita av mig byxorna och bita mig i kalsongerna så att det blev ett bitmärke. Denna förbipasserande vill nu ha ersättning för att jag inte släppte till. Hur mycket är skäligt?

Anledningen till att hon bet är troligen att hon mår dåligt för närvarande och är ganska sexuellt frustrerad. Den här diskussionen ska inte handla om kvinnans sexuella frustration utan om hur mycket som den här förbipasserande ska ha i ersättning för att jag inte gav henne det hon ville ha.

Jag har läst om en del kalsongbett och folk som fått rejäla skador både bak och fram och att de för detta har fått mellan två och fem tusen kronor. Så är inte fallet här.

Last edited:
i och med att du styr några av de riktigt stora flyktinglägrena runt om i europa, vet jag att du har mycket deg. bokstavligt och bildligt talat. det handlar m.a.o inte om en ekonomisk ersättning du är i behov utav, utan snarare en bekräftelse på att du får hoppa på kvinnor, liksom de hoppar på dig.

svaret är nej.

kravet som framförallt först måste uppfyllas, är att du tillhör den mänskliga rasen - homo sapiens. det gör du inte. däremot kan du stolt tala om för mamma och pappa, liksom resten av klanen, att du är en fin människoapa.

en quattro formaggio tack.

Beror på prisklassen på kalsongerna, jag har Kallingar för 10k och ett par gamla scheisse för 1k. Så frågan är om hon vill ha ersättning för det dåliga eftersmaken av ditt breda bromsspår eller för det var gamla scheisse kallingar från Coop.

Säg inte att hon vill att du tar ledigt från pizzerian och åker hem till henne och ger henne i cash

Last edited:
Jag tycker du ska kräva ersättning av henne. Att en kvinna sliter av en kalsongerna med tänderna måste vara en traumatisk upplevelse.

Vägrar hon så anmäler du och och så får nån brottsutredare återskapa förloppet genom att själv slita av dig kalsongerna med tänderna. Sen kan ni jämföra batongstorlek och dela en pizza innan ni avslutar med att tillsammans bokstavligt talat gnida er kärlek i ansiktet på henne.

Hälsa henne att där inte är mycket att tugga på så det var helt meningslöst att försöka hitta något. Clone a willy o ge den till henne som bevis så lär hon glömma dig fort. :tummenupp

Vaffanurå?! Har folk gått och blivit pretto på SH. Duger inte gamla hederliga jokes längre? Måste man vara nyskapande och spessiijell helt plötsligt? SH som alltid varit en frizon från alla Södermalmspretton som tycker att de är fntastiskt värdefulla så fort de lyckats peka ut något som någon har hört/sett en gång förut.

Man blir förbannad:mad:

Vaffanurå?! Har folk gått och blivit pretto på SH. Duger inte gamla hederliga jokes längre? Måste man vara nyskapande och spessiijell helt plötsligt? SH som alltid varit en frizon från alla Södermalmspretton som tycker att de är fntastiskt värdefulla så fort de lyckats peka ut något som någon har hört/sett en gång förut.

Man blir förbannad:mad:

Tycker det var skitkul, men utan reaktionerna kanske det hade varit lite mindre roligt förstås.:D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti