fzrjonte
Ny medlem
öhhhhh
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fzrjonte skrev:Blev klocka i 167 på 70 väg för ett tag sen. När jag blev klockad så var det ingen trafik, avskilld körbana, 21.34, två poliser med laser...
Jag har inte skrivit på några papper å kan inte bestämma mig om jag ska erkänna eller prova min lycka i rätten å kanske få en dom mot mig istället. Vad tror du? e det nån mening å prova eller blir det bara värre?? vill ju inte bli fälld för vårdslöshet i trafik...
Å ja jag vet att det var :kocko men nu e det gjort så du behöver inte gnälla....
fzrjonte skrev:Blev klocka i 167 på 70 väg för ett tag sen. När jag blev klockad så var det ingen trafik, avskilld körbana, 21.34, två poliser med laser...
Jag har inte skrivit på några papper å kan inte bestämma mig om jag ska erkänna eller prova min lycka i rätten å kanske få en dom mot mig istället. Vad tror du? e det nån mening å prova eller blir det bara värre?? vill ju inte bli fälld för vårdslöshet i trafik...
Å ja jag vet att det var :kocko men nu e det gjort så du behöver inte gnälla....
Tysken skrev:Ta straffet som en man
de va 2 poliser.. jag tror det gör saken svårare..Jens_von_Helvette skrev:har dom nån film eller bild på dig? för annars så kan dom ju inte bevisa att de är du va?
Tysken skrev:Ta straffet som en man
Olzki skrev:Suck...![]()
Rätt less på det intetsägande uttrycket. Alla har rätt att få sin sak prövad i rätten. Är väsentligt mer imponerande att den som med rappt intellekt och vass tunga kan tala för sin sak och vinna juridiskt än den som väljer det enkla, att bara skriva under oavsett vad som egentligen hände.
/Olzki
bmwjohan skrev:få lite valuta för alla skattepengar du betalat in och utnyttja din rätt till rättegång.
Nicke skrev:Precis. Om man känner sig lite låg nån dag så tar man en sjukdag för att det har man förtjänat. Lägg till lite om man har inbrott i bilen för man har ju ändå betalat in så mycket i premier. Osv och för den som inte förstår ironi så tycker jag att det är helt värdelöst. De pengarna gör mer nytta någon annanstans.
philsson skrev:de va 2 poliser.. jag tror det gör saken svårare..
Applo skrev:Nåt monument av en konstnär för 1,7 miljoner som ser ut som skit?
ft skrev:Det var en dyr konstnär! Och inte ens snygg... sneköp!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |