kl 17.10 idag såg jag er passera vid Göfab(gamla LP), ta höger i rondellen och sedan passera rakt över E18 vid rödljusen.
1 st R1 på bakhjulet (blom??)
1 st Duke (schrunken?)
1 st Dunderkisse (Erik?)
1 st FZR 1000...
Erkänn nu era huliganer... Hålla på och fresta så där när jag är hänvisad till baksätet på en japansk bil
Japp...det var mycket trevligt idag.. och trevligare hade det varit om man inte just kommit hem från Örebro..chansar på drygt 5+ hela vägen...o det blir faktiskt ganska kallt..egentligen...
Men jag tackar o bockar för: Blom, Emma, Schrunken, Erik, Kyckling, Noice o alla andra som var i närheten Nu dröjer det innan jag kommer upp igen...ska minst va 20+ nästa gång...
kl 17.10 idag såg jag er passera vid Göfab(gamla LP), ta höger i rondellen och sedan passera rakt över E18 vid rödljusen.
1 st R1 på bakhjulet (blom??)
1 st Duke (schrunken?)
1 st Dunderkisse (Erik?)
1 st FZR 1000...
Erkänn nu era huliganer... Hålla på och fresta så där när jag är hänvisad till baksätet på en japansk bil
Mycket "bra" tur, vi blev ett gäng som åkte småvägar ut till Fellingsbro med ett obligatoriskt stopp hos den lokala korvåterförsäljaren
Uppenbarligen var det nån form av raggarträff/cruising i närheten, som NoicE sa : "Det är ingen gaspedal de har, det är en volymkontroll" Bröööööl
Jo det var en mkt fin tur trotts att jag var helt förstörd
Och nästan kräktes i krukan, men när efter att jag kört husan
så kändes faktigst allt bra, den drev demonen ur mig
Så nästa gång jag e bakis så hoppas jag Jocke eller Linus ställer upp