NoicE skrev:
Jag visste att det fanns någon sådan sida men jag bekymrade mig inte om att söka efter den... Man har bl.a. kunnat lägga upp sms-påminnelser på typ ICQ i fem år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NoicE skrev:
korvgubbe skrev:Eh.. varför det? Finns väl bättre saker för VV att lägga pengarna på än att skicka påminnelser till alla fordonsägare en gång om året.. Så svårt är det ju inte. Klicka in på VV:s hemsida så vet du ju inom någon minut när du ska besikta fordonet.
eisbaer skrev:Vettefan, jag fick hem en lapp med ett inbetalningkort på 300 pix där de förklarade att de automagiskt förbokat en tid till min bil. Jag behövde bara betala för att godkänna tiden. Uppskattas för besiktningen glömmer jag hela tiden.
hehe, helt rätt.. Jag lär inte heller höra från denna bittra man mer...Raid72 skrev:Massa text/R ("men det var väl en envis fan..")
korvgubbe skrev:Eh.. varför det? Finns väl bättre saker för VV att lägga pengarna på än att skicka påminnelser till alla fordonsägare en gång om året.. Så svårt är det ju inte. Klicka in på VV:s hemsida så vet du ju inom någon minut när du ska besikta fordonet.
Zee skrev:...
Och vill du vara riktig bitchig finns ju alltid Sverker Soptunnan you-know-who i +!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |