Erik och Mackan

Är ju en gratiskanal!?
Och programmen ligger ute på tv6play.se

Deras bucketlist är helt klart bland de bättre saker de har gjort. T.ex. Gumballserien kan man gärna skippa.

Jag tycker de är sjukt kul. Fast de två första serierna var roligast. "hela och rena" och "snygga och smärta". Plocka ner säsongerna och braka igenom. Kulkul.

Dom har en ganska skön kemi, dom är fan så mkt mindre irriterande än Filip & Fredrik iaf, som passerade bäst före datumet 2007 någon gång...

När vi ändå är inne på TV personligheter.
Jag brukar slötitta på Vakna, The Voice på Kanal 5 ibland.
Paul Hauka har ju blivit ersatt av Martin Björck.....(från Fråga Olle)
Den killen, som med största sannolikhet runkar till ljudet av sin egen röst, är så jävla irriterande så man vill bara skalla honom till döds med en vikingahjälm....hur FAN kom han dit??? :mad:

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: SGM
Dom har en ganska skön kemi, dom är fan så mkt mindre irriterande än Filip & Fredrik iaf, som passerade bäst före datumet 2007 någon gång...

När vi ändå är inne på TV personligheter.
Jag brukar slötitta på Vakna, The Voice på Kanal 5 ibland.
Den killen, som med största sannolikhet runkar till ljudet av sin egen röst, är så jävla irriterande så man vill bara skalla honom till döds med en vikingahjälm....hur FAN kom han dit??? :mad:

Jag trodde Paul Hauka var på semester lr nåt? Ska Martin Björck verkligen stanna?

Jämfört med Filip&Fredrik är Erik&Mackan kanon. Mest kanske för att E&M inte ger sig in på vuxenmobbing så fort dom träffar en person som är lite "originell". F&F verkar ha fått många kalsongryck i skolan.

Jag såg av slump ett avsnitt när de reste runt och skulle bli miljonärer.

Tyckte mest de verkade vilja vara Filip och Fredrik, utan att nå riktigt ända fram.
De ansträngde sig så mycket att vara roliga att det blev tvärtom.
Har bojkottat dem efter det.

High Chaparall har fortfarande en speciell plats i mitt TV-hjärta.

Har tänkt på hur sjuuukt mycket pengar den produktionen måste ha kostat, åka härs och tvärs över hela jordklotet, samt gör en massa frekka grejer.
Bara en sån sak som att ha en smörkyl likksom.
183741_143481865716532_143481752383210_273465_322921_n.jpg

Enda pissiga med att dem är på TV är ju att Deluxe gått i graven.

Jag haaatar snigel...

• Gilla
Reaktioner: SGM
:fakta

Så jävla sliskigt as. Jag vet inte riktigt varför men jag hatar också honom. Han verkar så sjukt självgod, kanske är det.

@ Bonny: Jag tror det är sjukt svårt att vara programledare och få folk att tycka om en och att det inte blir pinsamt att titta på (typ som dålig stand up :rodnar) Bara att läsa upp nyheter på ett bra sätt är säkert otroligt svårt.

Vad gäller både E o M och F o F så har jag lärt mig uppskatta det de gör. Tyckte de var lite tjötiga i början men man vänjer sig. Inte minst tror jag att de är intelligenta. Alla fyra alltså. F o F snackar ju på Rockklassiker ibland och de slår ju de flesta radiopratare med hästlängder. Det visar lite hur duktiga de faktiskt är. Att alltid ha nåt fyndigt att säga är inte så lätt.

Sen är ju frågan hur roliga alla hade varit var för sig. De är ju som ler och långhalm båda paren.

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!