Eftersom den här är den närmsta cross/enduro avdelningen här på forumet så postar jag inlägget här.
Tänkte jag skulle köpa mig en cross/enduro och har hittat en KTM 520sx -01 med ljus för rätt hyffsat pris rätt fräsch osv. Frågan är: Funkar den hojen till både cross och enduro med tanke på antal växlar, utväxling, fjädring osv.
Behöver man ligga sömnlös på nätterna över att nåt rasar lätt förutsatt att man servar enligt konstens alla regler (ja självklart kan det rasa men jag tänkte mer på standard fel)
Och sist men inte minst helhetsintrycket + och - och utlåtande.
Kollosalt tacksam för svar eller rent utav en liten dialog kanske
Mvh Josefsson
Tänkte jag skulle köpa mig en cross/enduro och har hittat en KTM 520sx -01 med ljus för rätt hyffsat pris rätt fräsch osv. Frågan är: Funkar den hojen till både cross och enduro med tanke på antal växlar, utväxling, fjädring osv.
Behöver man ligga sömnlös på nätterna över att nåt rasar lätt förutsatt att man servar enligt konstens alla regler (ja självklart kan det rasa men jag tänkte mer på standard fel)
Och sist men inte minst helhetsintrycket + och - och utlåtande.
Kollosalt tacksam för svar eller rent utav en liten dialog kanske
Mvh Josefsson