Erfarenheter från AVA-mc

Jag har bara positiva erfarenhet av AVA (verkstaden).
Fick riktigt bra hjälp i somras när det var akut och det hade kört ihop sig i garaget. Åkte till AVA och skulle beställa delar som de hade på lager och jag fick stalltips i 20 minuter som gjorde att jag skruvade ihop allt innan dagen var slut. Och notan på reservdelarna var 114 kr eller något sånt. Jag kände att de gick "den extra milen" för att hjälpa mig iaf!

Att jag sen lämnade in hojen på K3 Desmo center i Haninge för att jag i slutändan skruvat ihop allt fel ändå är en annan femma.

Har alltid haft åsikten och erfarenheter av att AVA MC är dåliga speciellt vad det gäller personal då de varit aroganta, ohjälpsama, ointresserad etc. Men nu på senare tid i och med flytten till Masmo verkar det som AVA har ryckt upp sig och fixat bättre personal. Har nu handlat där ca 5 gånger och det har inte varit bekymmer en enda gång :tummenupp

Har varit där en gång bara så är väl nästan att klassa som opartisk, men tyckte att personalen både i butiken och verkstaden var trevliga och hjälpsamma :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti