Erfarenheter av bussgods?

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
Jag har en erfarenhet...Bussgods suger gigantisk elefantba**e.

När man äntligen hittat en begagnad tank lyckas Bussgods slarva bort paketet,
när man gör en godssökning står det att paketet är inlämnat i Trollhättan 2004-05-11,
efter det vet ingen vart det tagit vägen.

Kan man tappa bort en mc-tank utan att vara komplett idiot?

Detta är oroväckande, EPA-trenden sprider sig i samhället, man är omringad av dårar. :mad:

/A

Det är ju inga vanliga lirare som hålls med det där...
det är TJOCKISAR, jag har sett dom själv :mattias

Skulle hämta ett paket på terminalen en gång, så fort jag kom in såg jag en tjockis.

NoicE skrev:
Det är ju inga vanliga lirare som hålls med det där...
det är TJOCKISAR, jag har sett dom själv :mattias

Skulle hämta ett paket på terminalen en gång, så fort jag kom in såg jag en tjockis.

Och vad är det för fel på oss som är tjocka?

Till det priset som bussgods tillhandahåller sina tjänster så fungerar det mer än väl. Har skickat saker och ting över hela landet och aldrig har det varit några problem med någonting.

PS. Jag arbetar inom det företaget som sköter bussgodset i jkpg och inte en enda är överviktig. (om det nu är så j**** viktigt), snarare lite anorektiska :D
DS.

//jaG

Rundningsmärke skrev:
Jag har en erfarenhet...Bussgods suger gigantisk elefantba**e.

När man äntligen hittat en begagnad tank lyckas Bussgods slarva bort paketet,
när man gör en godssökning står det att paketet är inlämnat i Trollhättan 2004-05-11,
efter det vet ingen vart det tagit vägen.

Kan man tappa bort en mc-tank utan att vara komplett idiot?

Detta är oroväckande, EPA-trenden sprider sig i samhället, man är omringad av dårar. :mad:

/A

Funkar kanon tycker jag, fast man måste ju kunna hämta upp godset, men det gör man upp med snubbarna på närmaste godstation bara så skickar de ut med rätt buss.

Har använt det massor av gånger och det har aldrig falerat, till skillnad från posten kan jag säga.

DHL slarvar bort saker som kostar flera tusen att skicka, det är väl inte mer än mänskligt att saker försvinner hos bussgods med?

Bara dom ersätter dina utlägg så...

//jaG

Rundningsmärke skrev:
Öhh, nej...inte direkt. :rolleyes:

/A

Jag har både skickat å fått grejor genom bussgods. och inte haft nå problem alls förutom att de tar en sån jä-la tid å få pengarna bara :mad: .

Funkat perfa hittills, skickat framgaffel, mm och köpt motorer och inga problem, bara att det tar lite tid med pengarna...
:tummenupp

Jag tycker att Bussgods funkar perfekt, har skickat och fått massa saker därigenom, aldrig nåt krångel.

Tycker Busgodis funkar fint.. . Har skickat o mottagit en hel del och allt funkat fint till bra pris :tummenupp

Så fort jag beställer grejjor till endurohojen ber jag om leverans med bussgods, då alternativet är att få sakerna skickat med POSTEN, vilket i sig är en garanti för att: Paketet kommer bort oförklarligt ett par dar (eller för evigt), Kostnaden blir onödigt hög, jag blir tvungen att hämta paketet på ICA vilket tar en otrolig tid (och det bildas en irriterad kö bakom mig), samt att man ibland oförklarligt får ta sig till ICA-butiken i andra ändan av stan för att hämta paketet(?).

Angående inlägget om bussgodpersonalens vikt antar jag att det är ironi, så inåth*-%te korkad kan väl inte någon vara att han menar det på allvar?

Garpe skrev:
Tycker Busgodis funkar fint.. . Har skickat o mottagit en hel del och allt funkat fint till bra pris :tummenupp
Har själv skickat lite. Funkar hyfsat bra faktiskt.
Men något som var billigt var när jag skickade en tank från halmstad till linköping med schenker. 80 spänn. Helt ok! :tummenupp

Min erfarenhet är att dom flesta frakföretag super bort saker då och då.
Surt, men så är det.

Det är risken man får ta, har också blivit av med ett paket där och numera tar jag betalt i förskott om jag ska skicka så är det inte mitt problem iaf....

Jag måste göra avbön, mitt paket har kommit tillrätta. :tummenupp

Ni hade rätt, jag hade fel.
Alla på Bussgods är snygga, jag är inte attraktiv.

/A

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back