Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ylle skrev:Jag har samma funderingar.
Jag tänkter testa att dubba slicks. Lite info har jag väll. Har bara gjort iordning dubben nu, längre har jag inte kommit. Bultarna är försänkta insex med dim, bak: m8*40 och fram m6*40 med stora brickor försänkta mot bultskallen. Fastskruvna med locingmutter. Hål i däcket tänkte jag bränna att borra kan förstöra corden.
Slang och kappa (brandslang tror jag funkar men tror den måste vara fastlimmad på nått vis.)
Att svarva dubben tar en evighet,så jag gjorde en hållare med ett rör som sitter i vinkel mot en bänkslip. Då är det bara att sätta i bulten och dra försiktigt med skruvdragare. Bultarna blir som fabriksgjorda.
Ska bli skoj att testa däcken i vinter. Nån som har tips?
TOKER skrev:M8 är du inte frisk det är ju riktigt stort på hojarna som de har i norrland ser det ut som M6 max skruvade i slicks och ca 300skruv bak och 200-250 fram.
Hur många kör du med?
Kappa bara att ta gummi pressening och silver tejp
TOKER skrev:Är det någon som har dubbat riktiga sportdäck eller slicks som de som kör isroadracing i norrland. Tänkte mest på vad för skruvar i mm och om de ska härdas och hur långt utstick det ska vara.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |