Erfarenhet av Flying eagle?

upp!! Alltså är det inget speciellt märke på ställen, därför dom är så billiga? ingen som köpt ett ställ därifrån och kan kommentera vad dom tyckte om det? funkar dom lika bra som alla andra ställ eller...? :rolleyes:

tacksam för svaaaaaaaaar! ska köpa ställ på söndag kanske för 3000 begagnat och då vet man ju att det finns nya ställ för 4000 så behöver hjälp nu!

Inget fel på dom. Skydden sitter bra, tjockt skinn, ordentliga sömmar ja vad mer brgär man? Dom kanske är bättre än ett beg, men självklart inte lika bra som dom bästa ställen, man får vad man betalar för.

Qwerty skrev:
Inget fel på dom. Skydden sitter bra, tjockt skinn, ordentliga sömmar ja vad mer brgär man? Dom kanske är bättre än ett beg, men självklart inte lika bra som dom bästa ställen, man får vad man betalar för.

Borde ju duga till mig då som första ställ... :) tycker det är så förbannat mycket å lägga ut 7 - 8000 på ett skinnställ :rolleyes:

Lindahl skrev:
Är det ingen som handlat där? :confused:
Jorå, jag köpte mitt ställ i butiken i Arlandastad ifjol och gav 3800:- för det. Egentligen var jag ute efter en ny hjälm men när dom hade ställ för det priset så... Funkar fint, fast jag har ingen aning om hur det är att klota med. Tyvärr köpte jag nog en storlek för stor men det fixar man lätt med lite pizza. :D

revis skrev:
Jorå, jag köpte mitt ställ i butiken i Arlandastad ifjol och gav 3800:- för det. Egentligen var jag ute efter en ny hjälm men när dom hade ställ för det priset så... Funkar fint, fast jag har ingen aning om hur det är att klota med. Tyvärr köpte jag nog en storlek för stor men det fixar man lätt med lite pizza. :D

Okej =) låter ju fint!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...