Erfarenhet av att ha beställt däck från mynetmoto.com ??

CharlotteE

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2010
Hoj
Honda CBR1000RR -08
Någon som beställt därifrån? Vet ingenting om dem och mottar gärna input! Bra leveranstid, stul, ostrul..?

/ Charlotte

Beställer ofta från dom, alltid nöjd. :thumbup:

Sweet, tack för snabbt svar!:tummenupp Vet du ung. leveranstid eller? Och fraktpris om man beställer fler än tre däck...? Lite tjall på deras sida med att öppna länkar för tillfället.. -Och det brinner i knutarna för jag behöver däck snabbt! :rodnar

Jävla skitföretag. Det är en enskild firma som tradar däck, dvs inget lager etc. Drivs av en herr Konrad. Ja, jag har haft strul. Så om det skulle bli minsta problem så räkna med noll support. Och jag handlar inte därigen ifall du undrar.

Bästa däckkrängare via nätet är väl hojdäck.se om man ser till leverantörskvaliten

Det brukar gå snabbt och bra vill jag minnas. Leveranstid några dagar, typ 4.

har beställt därifrån i flera år och ALDRIG nåt strul, det tar ett par dagar, serviceminded är dom oxo, man hinner knappt få trackingnumret så står dom i farstun o knackar på, perfekt!!

Tack och nig för alla svar på frågan! Har lagt en beställning på nya slicks nu, känns lite som julafton faktiskt :hihi

Jävla skitföretag. Det är en enskild firma som tradar däck, dvs inget lager etc. Drivs av en herr Konrad. Ja, jag har haft strul. Så om det skulle bli minsta problem så räkna med noll support. Och jag handlar inte därigen ifall du undrar.

Bästa däckkrängare via nätet är väl hojdäck.se om man ser till leverantörskvaliten

hojdäck.se är kung - men dexon.se närmar sig rejält!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph