Erfarenhet av Örby MC?

Dom är riktigt jävla vassa där faktiskt!

Danny där är kung på motorer! Har gjort ett motorbygge åt mig en gång i tiden och den blev bättre än ny.

Skulle inte lämna in nån annanstans än hos Örby om jag inte måste pg a nån garanti på nåt märke som dom inte är aukt. på.

Last edited:
Jag inte varit där själv, men däremot så är killen jag pratade med på telefon en av de trevligaste jag pratat med. Ringde och förklarade att jag skulle köpa en begagnad mc och berättade vilka det var jag valde mellan, en av modellerna var en ER6n och jag fick veta i princip allt jag ville veta om den modellen.

Så, kundtjänst får :tummenupp:tummenupp av mig.

Jag har haft min hoj inne på Örby två gånger. En gång vid stöld och en gång vid krasch. Båda gångerna har jag haft kontakt med Daniel som är väldigt trevlig och hjälpsam. När jag köpt delar till hojen har Daniel varit mer än hjälpsam. Men senast när jag skulle köpa bakhjulslager till min hoj blev jag idiotförklarad över telefon. Jag berättade att jag skickat ett mail med vad jag ville köpa och artikelnummer på dessa. Fick till svar "här arbetar man vi är inga kontorsnissar som sitter vid datorn hela dagarna". Sen skulle han veta om jag visste hur man skulle göra vid bytet osv. Mitt förtroende för Örby fick sig då en känga och jag vet inte om jag går dit nästa gång.

Driver man en rörelse som är beroende på kompetens OCH kundbemötande, så får man tyvärr inte ha en dålig dag.
En dålig dag kan skrämma bort många kunder.
Därför är det viktigt att anställda oxå får insyn i ekonomi och hur knappa marginaler det ofta är. Varje kund kan vara livsviktig för din anställning.

Jag lämnade in min Kawa för byte av oljetråg efter att ha fått en offert som var bättre än avas. Bytet i sig har jag inget att anföra mot men en av kylfläktarna som fungerade före deras ingrepp fungerade inte längre efter det. Svårt att bevisa med annat än indicier men de får i alla fall inte komma nära någon av mina saker igen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti