Erfaren däckverkstad i Stockholm

Bil & MC Kungsholmen är bra, de jobbar vi med. Kan hojar, flexibla tider, ställer alltid upp:tummenupp

Ring Anders 070-721 47 47

Wheeler Dealer :tummenupp En institution:fakta

Bil & MC Kungsholme Vill ha 800kr för att kränga av/på och balansera bak däck:dummer

Wheeler dealer i Hsjöstad fixar för 225/250 kr . By The way vilken wierd skön kille. Rekommenderas :yoparty:yoparty:yoparty

Last edited:
Wheeler dealer alla dagar i veckan, slutsnackat!:yoparty
Första gången jag ringde dit sa jag hojmodellen, och han svarade med att säga däckdimensionerna rakt ut ur luften, och helt rätt. Nu har jag ju en gammal härk med udda dimensioner och verkstäderna tvingas alltid beställa. Inte Wheeler dealer då, för han har alltid hemma på lager. Jag vart imponerad.

En kompis var hos Wheller dealer och skulle byta däck. Däcket var också lite konstigt slitet så han frågade vad det kunde bero på? Han svarade så jäkla skönt bara lugnt att han rekommenderade att ha luft i däcken när man är ute och kör. (svårt att förklara men det var rätt underhållande)

En kompis var hos Wheller dealer och skulle byta däck. Däcket var också lite konstigt slitet så han frågade vad det kunde bero på? Han svarade så jäkla skönt bara lugnt att han rekommenderade att ha luft i däcken när man är ute och kör. (svårt att förklara men det var rätt underhållande)

Har man varit förbi Kjelle någon gång så förstår man! :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti