ERF team

Starta ERF Team?

• Antal röstningar
    0
Men då slår vi fast att vi heter HRC dårå? (Happy Racing Club - precis som Hondas racingavdelning va! ;))

Och vi kan väl ta 66, för det står det ju redan på hojen, även om 65 vore lämpligare med tanke på de två åldermännens födelseår... :tomten :tomten

Fast 46... det hade vi ju varit tvugna att ha om en viss herr nova-rossi hade styrt raketen! :lol

Penguin skrev:
2154867 Ni kanske kan få dispens för att få köra med startnr 40+.....

:hihi

Ap ap! :ajjabajja om nu nummerologi ska gälla och startnummer tolkas så undrar man ju direkt varför du har 69... :hihi

Dr.Bike skrev:
2154889 Ap ap! :ajjabajja om nu nummerologi ska gälla och startnummer tolkas så undrar man ju direkt varför du har 69... :hihi
Det är hans personbästa på Kinnekulle, eller för den sommaren har Team HRC upplevt eller .................

Penguin skrev:
2154867 Ni kanske kan få dispens för att få köra med startnr 40+.....

:hihi

Här har vi en som direkt diskvalificerar sig själv för att leka med dom stora grabbarna! :lol
Vi är unga 40 åringar! :yoparty (frånräknat 4a dagars rekreation efter en rejäl fest)

Nu ska vi ta det lungt hörru...
Man ska inte kasta pil i kuvös! :7peta

Kamikaze kid skrev:
2157278 Sådär ja...

Då var man på väg till verkstan för ett litet arbetspass... :whip
Snacka om att vara sugen på att mecka om du kliver upp innan 6 en lördag!!

Kamikaze kid skrev:
2157278 Sådär ja...

Då var man på väg till verkstan för ett litet arbetspass... :whip
Ska du skruva imorgon också så hänger jag på, ska fira farsan han fyllde 60 :födelseda igår (jo det är linslusen i Unt den 12 maj) Kör mest en Vfr 800 men samlat på sig nästan 10 hojar.

Sb skrev:
2157697 Snacka om att vara sugen på att mecka om du kliver upp innan 6 en lördag!!

Själv sov jag till 06.50 iaf, sen iväg till samma verkstad.
Morgontrött som f-n.
Men kiddens kaffe väcker döda så det blev bra, vi hann mycket idag, men ingen av oss hade dessvärre kamera.

Pertan skrev:
2157749 Ska du skruva imorgon också så hänger jag på, ska fira farsan han fyllde 60 :födelseda igår (jo det är linslusen i Unt den 12 maj) Kör mest en Vfr 800 men samlat på sig nästan 10 hojar.

Hörrö teamchefen!
Vi saknar dig i garaget! (eller iaf de BULLAR du skulle haft med dig!) :lol
Inga bullar idag... :(

Allmänt anrop: VEM sponsrar med mekarbullar nästa gång? *utmaning*

Visst var man sugen...
Kunde knappt sova på hela natten för idag skulle den igång. :)
Å hur jag än letade så hittade jag inga förgasargummin! :(
Men nästa gång så jäklar.

Var var bullarna?
Skulle behövts till mitt kaffe!
Det är sånt modernt bantar kaffe! :tummenupp
Det mullrar betänkligt i skrinet efter en stund! :3freak

Kamikaze kid skrev:
2159310 Planerar du att vurpa? :tungan
Det är nystädat och fint så stöka inte till! :D

Nystädat jo ja tackar ja!! :tummenupp de blir nog bra !säkerligen kommer det nog vurpas denna sommar oxå :D men det funkar ju att köra med gips

Back