Erf-tankar

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
funderar på att importera fabriksny cbr 600 rr 05 från japan,finns färdiga standardracers att köpa till fina pengar.Vad jag förstår så får grabben min köra också,han har b-licens och fyller 16 i år.skall i så fall försöka köra de lopp som inte krockar med sm/so.Tror det ger bra bankännedom mm.
:tummenupp

Hansens Motor skrev:
funderar på att importera fabriksny cbr 600 rr 05 från japan,finns färdiga standardracers att köpa till fina pengar.Vad jag förstår så får grabben min köra också,han har b-licens och fyller 16 i år.skall i så fall försöka köra de lopp som inte krockar med sm/so.Tror det ger bra bankännedom mm.
:tummenupp

måste va 3 st micke...
men mot en symbolisk summa kan jag transportera runt den några varv :hihi

Nr:18 skrev:
Man måse inte vara 3, 2 räcker.

va fan! kan du aldrig va tyst.... :hihi

jahapp då kan jag köra gratis då?
jag va helt säker på att det va krav på 3st? hmm var läste jag det?

Hansens Motor skrev:
Ok brink kanske får du va me om du lovar att inte trilla,hihihi :yoparty
Där sket det sej. Han klarar inte att köra mer än 15 minuter innan han ramlar, så räkna med förarbyte var 10:e minut :D

Nr:18 skrev:
Där sket det sej. Han klarar inte att köra mer än 15 minuter innan han ramlar, så räkna med förarbyte var 10:e minut :D
ja,det var det jag misstänkte,jag kanske får fråga ullis,men det är ju inte bättre,andy(reklamnissen)då,nä det är ju ännu värre han har ju bokat egen ambulas i år.Finns det ingen som kan köra ordentligt och säkert,med andra ord en kille eller tjej att lita på? :confused:

jag vurpar i snitt 2ggr per säsong men aldrig på erf....

då snackar vi stora hojar inte moppar och minimotos för då blir det myyycke mer.

Back