[ERF] Race rapport Knutstorp

JKay skrev:
2367094 Tjusiga bilder!! :D:D:D :tummenupp

Fin rapport!

Hej JKay,
Du får ta flera bilder på oss næste gang. Alle bilder er ikke lika fina. Dina og en från CTD teamet är snyggast. Men vi får använda det vi har.

/Kris955

Kris955 skrev:
2367105 Hej JKay,
Du får ta flera bilder på oss næste gang. Alle bilder er ikke lika fina. Dina og en från CTD teamet är snyggast. Men vi får använda det vi har.

/Kris955

Hej hej!

Ja, när jag kan komma på ett race så blir det bilder!!:tummenupp
Det va inte fy skam med det ni har! Tyckte det såg kanon bra ut
och visade situationen bra till texten.

Trevlig att läsa som sagt. Kul att inse att 1:15 - 1:20 tider också fungerar när man kör "for Fun".

Gällande detta:
"Ved frokosttid (lunch) så er der en gut på en Aprilia 250 der stopper for dagen og han er meget venlig og giver sin plads til os. Jeg husker ikke hans navn, men tusen tak til den ukendte der gav os sine kørepas. (Du ved selv hvem du er, tak.)"

Ni kan skicka ert tack till jtds. Jag berättade att ni var i aktut behov av körtid och fick senare höra att han gett er några pass.

Vet inte om vi ses på Mantorp, Anders är förmodligen inte kry tills dess så vi får se men fortsätt köra en blysläde och lycka till.

Micke / Lökmek och kock i #40 CTD

Maverick_ou812 skrev:
2367519 Trevlig att läsa som sagt. Kul att inse att 1:15 - 1:20 tider också fungerar när man kör "for Fun".

Gällande detta:
"Ved frokosttid (lunch) så er der en gut på en Aprilia 250 der stopper for dagen og han er meget venlig og giver sin plads til os. Jeg husker ikke hans navn, men tusen tak til den ukendte der gav os sine kørepas. (Du ved selv hvem du er, tak.)"

Ni kan skicka ert tack till jtds. Jag berättade att ni var i aktut behov av körtid och fick senare höra att han gett er några pass.

Vet inte om vi ses på Mantorp, Anders är förmodligen inte kry tills dess så vi får se men fortsätt köra en blysläde och lycka till.

Micke / Lökmek och kock i #40 CTD

Tack för identifikation av jtds. Har just uppdaterat rapporten med hans id.

Ja, hojen är inte lätt precis. Men man får ta vad man har, eller vad man kan knåpa ihop. Det är dock inte min ursäkt till långsam körsel. Beror nog mest på att jag är en gammal idiot som börjat allt för sent (förra året) och dessutom misstänker jag at jag är lite inlärnings-resistent. Eller så är min hjärna bara gammal och trög. Lycko-endorfinerna funkar dock fortfarande när man vrider på gasen.

vi ses,
Kris

Alltid trevligt att läsa dina rapporter och att se trajorna på banan. :tummenupp

Alltid kul med team som inte är mainstream, kör så det ryker!!!!:Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

xyx skrev:
2388664 Alltid trevligt att läsa dina rapporter och att se trajorna på banan. :tummenupp

*Superlight* skrev:
2388709 Alltid kul med team som inte är mainstream, kör så det ryker!!!!:Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

Tack. Vi försöker så gott det går. Ibland ryker det extra mycket när vi vurpar.

Vi blir ju ändå inga världsmästare. Och då behöver vi inte värsta materialet. Därför kan vi mysa med ett udda märke med 3 cylindrar. Kul tycker vi. Och extra skoj att andra också är roade och säger hej i depån.

Back