roddjer_daddy
Funderar på könsbyte
Undrar om det finns något team som akut behöver en extra man för att köra ERFet på Mantorp. Betalar givetvis min del av kakan...
Roger C #79 Rookie 1000
Roger C #79 Rookie 1000
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
roddjer_daddy skrev:2344211Undrar om det finns något team som akut behöver en extra man för att köra ERFet på Knudan. Betalar givetvis min del av kakan...![]()
Roger C #79 Rookie 1000
Va i helvete!!roddjer_daddy skrev:2344211Undrar om det finns något team som akut behöver en extra man för att köra ERFet på Knudan. Betalar givetvis min del av kakan...![]()
Roger C #79 Rookie 1000
han brukar inte köra speciellt länge...Nr:18 skrev:2346279Va i helvete!!![]()
Inte kan du köra när du ska meka![]()
![]()
![]()
Strider skrev:2346498Det är ingen Daytona, det är en ratbike.
kanonbra då kommer niKris955 skrev:2346862
PS. Jag har hittat en annan trevlig reservförare. Så jag letar inte efter flera.
Strider skrev:2347493Det ÄR fortfarande en Ratbike.
Hur mycket har du fått betala för att någon skall ställa upp?![]()
Kris955 skrev:2348433Är det något fel att ha en Ratbike? Jag har aldrig sagt att det är en ny cykel. Alla vet at det är den jag krashade förra året, och då var den inte ny. Alla kan ju inte ha pengar till en ny läcker cykel. Tycker du att vi inte borde komma med den gamla slitna cykeln, Strider?
Jag har inte betalt någon, har inga pengar. Men Björn är en vän av Lars från det andra Triumph teamet. Han delar på körkostnaden med oss andra. Alla är ju inte så kräsna. Det kan vara kul att köra en stor och tung pråm också. Säkert roligare än att inte köra.
mvh,
Kris
Han hinner säkert med det ändå, ...kanske ni får vänta lite bara, om han är ute & kör precis då !Nr:18 skrev:2346279Va i helvete!!![]()
Inte kan du köra när du ska meka![]()
![]()
![]()
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |