ERF Mantorp - 2006-09-03

EazyLiving skrev:
2432791 Det blev lite bilder i söndags. Tyvärr var det lite tråkigt att se en Volvo XC90 leda ERF'et så vi drog hem efter någon timma.

Om allt fungerar som det ska så kommer det finnas lite bilder upplagda på FastPicz.se i morgon kväll.
Tyckte nog jag såg dig vid bankanten, bra bild - silvertape rules..:yoparty

EazyLiving skrev:
2432791 Det blev lite bilder i söndags. Tyvärr var det lite tråkigt att se en Volvo XC90 leda ERF'et så vi drog hem efter någon timma.

Om allt fungerar som det ska så kommer det finnas lite bilder upplagda på FastPicz.se i morgon kväll.

Vad föreställer bilden? :confused: :va

RRacer skrev:
2432846 Vad föreställer bilden? :confused: :va
Det var väl den där blåa mopeden som gick ut med regndäck i starten och bytte till slicks redan efter ett varv.

Bifogat

• DSCF0008.JPG
    DSCF0008.JPG
    73.2 KB · Visningar: 131
EazyLiving skrev:
2432872 Hur gick det med Freppa och varför bröt ni? Tog silvertejpen slut? :tummenupp
Freppa fick ont i axeln, troligen nåt muskelfäste. Bröt gjorde vi pga av att alla ville åka hem och vägrade tanka hojen när jag kom in. :rolleyes: Tveksamt om man hade hållit racet ut iof, men det hade varit kul att testa.

team EVIL ...

Johan skrev:
2432894 Freppa fick ont i axeln, troligen nåt muskelfäste. Bröt gjorde vi pga av att alla ville åka hem och vägrade tanka hojen när jag kom in. :rolleyes: Tveksamt om man hade hållit racet ut iof, men det hade varit kul att testa.

För min del hade du gärna fått prova...
Tyckte klart synd om dig när Freppa tvingade dig av hojen. Helt klart rätt inställning till racing!!:tummenupp

Två krachkungar i ett team är lite för mycket visade det sig.

raceman_peps skrev:
2433515 För min del hade du gärna fått prova...
Tyckte klart synd om dig när Freppa tvingade dig av hojen. Helt klart rätt inställning till racing!!:tummenupp

Men dom såg glada ut iaf :tummenupp

Bifogat

• DSCF0015.JPG
    DSCF0015.JPG
    71.7 KB · Visningar: 83
  • DSCF0009.JPG
    DSCF0009.JPG
    74.8 KB · Visningar: 70
Jag vill bara föra till protokollet att jag var snabbare än GSXR1100R :arsele: och att jag satte teamets snabbaste tid i kvalet trots att jag aldrig varit på banan, aldrig kört på regndäck och allmänt hatar att sladda i regn. Dessutom var jag endast 49 hundradelar långsammare än min teamkompis Henke, på Anderstorp skilde det 5 sekunder. Sen att jag är på tok för långsam är en annan historia :mad: Men med 100 bakhjulshästar så tappar vi en del på rakan om jag säger så, jag tycker vi åtminstone kunde fått lite draghjälp upp för backen av er som har mer hästar än vad ni klarar av :rolleyes:
Trevligt att träffa alla som kom och besökte oss i depån för att kolla resultatet på vår dator, men om ni envisas med att köra fortare än oss så kommer datasupporten att upphöra :pannkyss:
Sedan får en del team ta och kolla upp vad gulflagg betyder, speciellt ni som körde om under gulflagg men även ni som sänkte tempot till rullatorhastighet och då tänker jag inte på GSXR1100R :tungan

Last edited:
Ballou skrev:
2433726 Jag vill bara föra till protokollet att jag var snabbare än GSXR1100R :arsele: och att jag satte teamets snabbaste tid i kvalet trots att jag aldrig varit på banan, aldrig kört på regndäck och allmänt hatar att sladda i regn.
Sedan får en del team ta och kolla upp vad gulflagg betyder, speciellt ni som körde om under gulflagg men även ni som sänkte tempot till rullatorhastighet och då tänker jag inte på GSXR1100R :tungan
Jag hade inte heller kört en enda meter på Mantorp, mindre långsam än mig är ingen merit:D

Däremot fick #16 Team Klotboda Racing fett med pisk av oss tack vare survalmers & perverse Hugo som hittade gasrullen iaf på rakan.

Vi blev oxo omkörda på gulflagg, dock aldrig av er:tummenupp

Mindre långsam var det, men huvudsaken är att man har någon att köra emot och att man har roligt, och jag hade förbaskat roligt :tummenupp Vi koncentrerar oss på F i ERF :) . Klotboda? :mad: Än så länge på hjulen i alla race :arsele
GSXR1100R skrev:
2433780 Jag hade inte heller kört en enda meter på Mantorp, mindre långsam än mig är ingen merit:D

Däremot fick #16 Team Klotboda Racing fett med pisk av oss tack vare survalmers & perverse Hugo som hittade gasrullen iaf på rakan.

Vi blev oxo omkörda på gulflagg, dock aldrig av er:tummenupp

raceman_peps skrev:
2433515 För min del hade du gärna fått prova...

GSX1100 med för många R och jag själv försökte ju berabeta Freppa att jag skulle köra något pass..men han hade manke att kalla mig oerfaren :mad:

behöver jag tillägga att Freppa och Sajo hade anmält sig till Rookie 600 i b-racet med sina 1000 CC

Gottis skrev:
2433802

behöver jag tillägga att Freppa och Sajo hade anmält sig till Rookie 600 i b-racet med sina 1000 CC
Fan det har du rätt i, jag trodde det var någon miss i protokollet men klotgubbarna försökte naturligtvis att fuska sig till en pallplats med sina tusenmissiler i sexhundraklassen.

Ballou skrev:
2433795 Mindre långsam var det, men huvudsaken är att man har någon att köra emot och att man har roligt, och jag hade förbaskat roligt :tummenupp Vi koncentrerar oss på F i ERF :) . Klotboda? :mad: Än så länge på hjulen i alla race :arsele
Helt rätt inställning till ERF :tummenupp

Last edited:
EazyLiving skrev:
2432818 Blev lite bilder på Rookieracet också. Kommer nog upp i morgon med om jag hinner.

/Micke

seså nu hinner du allt lr håller du på att träna bort dina Kg för comeback :D :D ;)

Gottis skrev:
2438534 Freppa nu inser du att du kommer att bli min mentor nästa år så är det bara och självklart så skall du få hoppa in som tredje förare på pappret när vi piskar upp gamlot på något erf nästa år

och mentor ska du bli kan inte gå sämre än va det har gjort iår än då

Ahhhh nya offer till slakt, iof är det inte så svårt att köra mindre långsamt än mig men sen ska man.

A. Köra långa pass
B. Inte vurpa
C. Ha en j-a tur
D. Ha 2 polare som är snabbare än dig själv(det hittar du lätt).

A. Köra långa pass :avbockat
B. Inte vurpa :absolut inga problem kan trassla mig ur dom konstigaste sitationerna
C. Ha en j-a tur: där kan det brista lite Alexander lukas har kontaktas
D. Ha 2 polare som är snabbare än dig själv(det hittar du lätt). se där du har lösningen på det redan ju

det jobbiga för dej Micke är ju att du kommer få stryk av en 600:a :tungan

Gottis skrev:
2438572 A. Köra långa pass :avbockat
B. Inte vurpa :absolut inga problem kan trassla mig ur dom konstigaste sitationerna
C. Ha en j-a tur: där kan det brista lite Alexander lukas har kontaktas
D. Ha 2 polare som är snabbare än dig själv(det hittar du lätt). se där du har lösningen på det redan ju

det jobbiga för dej Micke är ju att du kommer få stryk av en 600:a :tungan
ERF är en lagsport, om det går dåligt så har VI misslyckats, om det går bra så har JAG lyckats, dock brukar VI ofta misslyckas och JAG få skulden för det.

Back