Nr:18
Snabbare än Don Queer
Antalet anmälda till detta ERF är så lågt som 17 team! Endast 13 serieanmälda team har betalt sin anmälningsavgift i tid. Därtill 4 icke serieanmälda. Ska ni vara med är det hög tid att betala anmälan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säg till dina förare att dom låter bli att köra om på gulflagg iställetStrider skrev:Blir det så lite folk så kanske funkisarna hinner rapportera alla omkörningar under gulflagg så slipper DU.![]()

Plocka ut tummen ur rectum och anmäl dej. Med 17 ekipage på banan är det inte precis trångt.....Freppa skrev:*längtar till nästa säsong*
Inte en chans. Det enda ni får se är mitt bakhjul.Strider skrev:Självklart, men var medveten om att vi kommer att ha örnkoll på dig och ditt team. Sedan kommer de att köra om dig under grön flagg oxå.
Nr:18 skrev:Plocka ut tummen ur rectum och anmäl dej. Med 17 ekipage på banan är det inte precis trångt.....
Hyr in lite snabba a-förare så är saken biff.Freppa skrev:Hojen är inköpt, teamet är klart, men bara en av tre har licens, och eftersom nästa licenskurs går i april så.....
Med 0 poäng från knutstorp är vi bara 5 poäng efter er. Det försprånget varar bara denna helgen......Strider skrev:Ja, är man inte själv snabb nog så är ju det här enda sättet att nå någon form av framgång. Fast ibland hjälper det inte ändå...
Taget. Jag föredrar Sort Guld, se till att ha dem med så tar vi en liten fest efter falkenbergsrejset.Strider skrev:Eftersom du skall ut med bara bakhjulet på banan så blir det nog tufft för dig. Kanske är dina inhyrda, överbetalda riktiga räserförare är smarta nog att ta med sig hela hojen ut på banan.
Jag slår vad med dig om att efter den 11/9 så är Team Fast Corner fortfarande före HET i tabellen. Skall vi säga ett flak pilsner?
Ha nu fick vi dig, hela handen i kakburkenNr:18 skrev:Hyr in lite snabba a-förare så är saken biff.

Såvitt jag vet brukar du "festa" på Coca Cola fram till 20.30, då det är gubbläggdags.Nr:18 skrev:Taget. Jag föredrar Sort Guld, se till att ha dem med så tar vi en liten fest efter falkenbergsrejset.
Glöm inte att Mumlan under hela "festen" klagar på allt & alla, tacka vet jag hans inhyrda A-förare Skålman & Röjerstolt, där har vi två partykillar som inte bangarvalmers skrev:Såvitt jag vet brukar du "festa" på Coca Cola fram till 20.30, då det är gubbläggdags.

Vad grundar du den kunskapen på? :kockovalmers skrev:Såvitt jag vet brukar du "festa" på Coca Cola fram till 20.30, då det är gubbläggdags.
Har inte klagat på nåt, det är du som har drömt.GSXR1100R skrev:Glöm inte att Mumlan under hela "festen" klagar på allt & alla, tacka vet jag hans inhyrda A-förare Skålman & Röjerstolt, där har vi två partykillar som inte bangar![]()

Vanligtvis initierade källor.Nr:18 skrev:Vad grundar du den kunskapen på? :kocko
Den källan var bara grinig pga att han inte kvalade invalmers skrev:Vanligtvis initierade källor.
Till skillnad ifrån dig så hade vi inga inhyrda A-förare att kvala in medNr:18 skrev:Den källan var bara grinig pga att han inte kvalade in![]()
Finns ingen anledning att sura en hel kväll för detGSXR1100R skrev:Till skillnad ifrån dig så hade vi inga inhyrda A-förare att kvala in med![]()

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!