ERF falkenberg den 11/9

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Antalet anmälda till detta ERF är så lågt som 17 team! Endast 13 serieanmälda team har betalt sin anmälningsavgift i tid. Därtill 4 icke serieanmälda. Ska ni vara med är det hög tid att betala anmälan!

Strider skrev:
Blir det så lite folk så kanske funkisarna hinner rapportera alla omkörningar under gulflagg så slipper DU. :7peta
Säg till dina förare att dom låter bli att köra om på gulflagg istället :7peta

Strider skrev:
Självklart, men var medveten om att vi kommer att ha örnkoll på dig och ditt team. Sedan kommer de att köra om dig under grön flagg oxå.
Inte en chans. Det enda ni får se är mitt bakhjul.

Nr:18 skrev:
Plocka ut tummen ur rectum och anmäl dej. Med 17 ekipage på banan är det inte precis trångt.....

Hojen är inköpt, teamet är klart, men bara en av tre har licens, och eftersom nästa licenskurs går i april så.....

Strider skrev:
Ja, är man inte själv snabb nog så är ju det här enda sättet att nå någon form av framgång. Fast ibland hjälper det inte ändå...
Med 0 poäng från knutstorp är vi bara 5 poäng efter er. Det försprånget varar bara denna helgen......

Strider skrev:
Eftersom du skall ut med bara bakhjulet på banan så blir det nog tufft för dig. Kanske är dina inhyrda, överbetalda riktiga räserförare är smarta nog att ta med sig hela hojen ut på banan.

Jag slår vad med dig om att efter den 11/9 så är Team Fast Corner fortfarande före HET i tabellen. Skall vi säga ett flak pilsner?
Taget. Jag föredrar Sort Guld, se till att ha dem med så tar vi en liten fest efter falkenbergsrejset.

Hyr in lite snabba a-förare så är saken biff.
Ha nu fick vi dig, hela handen i kakburken :mad:

Nej vi ska inte köra ERF på Falken, vi ska troligen räta ut fotpinnar och plasta kåpor igen.

Dessutom är det ett mycket viktigare race på g samma dag, årets andra klubbrace av HMS på Knudan, halva Veidec är där och vi får äran att bli varavde flera ggr av dom :gnissla

Last edited:
Taget. Jag föredrar Sort Guld, se till att ha dem med så tar vi en liten fest efter falkenbergsrejset.
Såvitt jag vet brukar du "festa" på Coca Cola fram till 20.30, då det är gubbläggdags.

valmers skrev:
Såvitt jag vet brukar du "festa" på Coca Cola fram till 20.30, då det är gubbläggdags.
Glöm inte att Mumlan under hela "festen" klagar på allt & alla, tacka vet jag hans inhyrda A-förare Skålman & Röjerstolt, där har vi två partykillar som inte bangar :fyllisar

GSXR1100R skrev:
Glöm inte att Mumlan under hela "festen" klagar på allt & alla, tacka vet jag hans inhyrda A-förare Skålman & Röjerstolt, där har vi två partykillar som inte bangar :fyllisar
Har inte klagat på nåt, det är du som har drömt. :3freak

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back