Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fezt skrev:2236912Helgen innan bikeweek i juli går de 4-timmars på åsen .. Ngn som vet vilken dag det racet går på, lörd eller sönd? kval samma dag som race ?
Nr:18 skrev:2237836åste tyvärr göra alla besvikna, det är 4-timmars på geléåsen. Ett kort skatjuck![]()
För att Luff ska tjäna lite slantar på ett b-race samma dag. Han tycker väl inte att det räcker med 70 ERF-teamRRacer skrev:2237852Varför blev det så?
Nr:18 skrev:2237855För att Luff ska tjäna lite slantar på ett b-race samma dag. Han tycker väl inte att det räcker med 70 ERF-team![]()
KycklingraceDon Quixote skrev:2238045Gött me 4-timmars![]()
jo, men man kör det ju för fanken själv..Strider skrev:2238834Det kallas sprintendurance!
Strider skrev:2238859Usch, vad alla HET och före detta HET förare är tuffa o sega...
Fast du tävlar väl just nu i klassen rullstolsendurance.![]()
1,38 minuter skulle till och med jag pallaR2 skrev:2238861haha, kanske det, tycker om att köra länge bara, 1,38minuter på knutstorp som längst, inte skönt, men roligt..
jo det läker enligt planen, 11juli ska jag kanske ta bort externfixationen/ställningen, sen är det ca en månad med stödskena + ett par månader med kryckor till, men jag tänkte pröva i Juli..Strider skrev:2239640Läker det som det ska så att du snart är tebax?
muhahahasandstream skrev:22396721,38 minuter skulle till och med jag palla![]()
Mer än en timme på Knudan är ett uppdrag för fakirer, på Anderstorp och Falken är det däremot helt ok med 1-1,5 timme i sadeln (Sadelen på halländska).R2 skrev:2238861haha, kanske det, tycker om att köra länge bara, 1Tim38minuter på knutstorp som längst, inte skönt, men roligt..
kryckdurance, stolen får brorsan sköta..
Jepp, men det är hel skönt när man trillar ihop i depån efter 1tim & 15 min på Knudan.GSXR1100R skrev:2274444Mer än en timme på Knudan är ett uppdrag för fakirer, på Anderstorp och Falken är det däremot helt ok med 1-1,5 timme i sadeln (Sadelen på halländska).
det är väl bra att det är ett b-race också.Mer publik plus att det bra att b-license killarna får köra liteNr:18 skrev:2238753Kycklingrace![]()
Ja det är bra med b-race, nej det är kasst att köra 4-timmarsrejs. Lägg b-racet separat istället, 4 timmar är inget endurance.stridis nr60 skrev:2274756det är väl bra att det är ett b-race också.Mer publik plus att det bra att b-license killarna får köra lite
Kjelle skrev:2308336Någon som har dagsschemat, med starttider och sånt?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |