ERF budget

Don Quixote skrev:
Vad är det frågan om?? :va Har nummer 1 hittat en ny smiley som är så festlig att den bara måste in i varenda tråd?

Vad han än säger så blir någon irriterad, så då läser han hellre och tittar på när alla tjafsar, hehe.. och nu får han ännu ett inlägg o läsa :D

Som jag förstått det iaf...

GSXR1100R skrev:
Hur mycket satsar ni andra då, jag vet att Mumlan betalar dyra slantar för sina inhyrda A-förare.

Är det andra förare som önskar att bli "inhyrda"??? :va
Helst då en chaffis med ambitioner om att inte vara den snabbaste men att se till att komma i mål. Det viktigaste är att delta, därefter att komma i mål.

Jag vill också köra, men jag behöver minst en chaffis till... Kör en norsk rookie räser av typ Suzuki GSX-R 600 1999. :squid

Jag tar med mig massor av regndäck så kör vi ändå skiten av de stora muskelhojarna. :hihi

Hör av er

Kristian Salö
+47 950 70 821

Kristian Salö skrev:
Har du något nummer eller???

Är du ute efter nån som inte har problem med att bevaka en stadig sista plats så e jag ledig...Har min hoj också om du är sugen på att åka 954. :tummenupp Har eventuellt en 3dje kille med som är van vid Suz 600 och eventuellt ledig

Last edited:
R2 skrev:
nej fan, kramar hellre humlan (vilket vi ju inom gränsen för vad som inte är gay får chans till rätt ofta när vi står på pallen, hehe ) än nått korkat lammkött, har ju för övrigt tjej igen så här jagas inget längre.

Visst kan jag slagga hos dig Stefan, är ju dock bara halvvägs väl?
Tar max en timme dit

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back