ERF 1/10 A-torp

Någn Som Behöver En Riktigt Snabb Förare Till Sitt Team ..en Polare Som Heter Mats är Riktigt Sugen På Att Köra..han är Grym

För bövlen killar. Knights racing har nog aldrig sett så starkt ut. Väderkvarnsjägarn själv är i toppform efter tokgasandet på Mantorp förra helgen. Strider hämtade sig senast på Falken och la värstingtider efter kollapsen på Bikeweek och som tredjeförare har vi ubersturmfuhrer Mozzbergh! Jag kan inte föreställa mig vad som skulle kunna göra att vi missar pallen... ;)

Ledsen grabbar men det är dessa killar som tar hem det här..

Desutom så kommer vi att köra på en VM-byggd Honda, det är en erfaren byggare vid namn: RicarrdoTennkateFermuleenMagnussonHRCHonda :tungan

Bifogat

• pallen.JPG
    pallen.JPG
    18 KB · Visningar: 86
Don Quixote skrev:
och som tredjeförare har vi ubersturmfuhrer Mozzbergh!

Jawohl!!! Wir sind der schnellste! Var på Falken häromveckan och körde in mig på Striders missil! La ett par imponerande 51:or! Det rapporteras 150 meter långa svarta streck ut på rakan fran bakdäcket (som enligt Strider "Bara gått två bandagar och två kvällsträningar på Falken")!!
Ja jävlar! :) Grossglockner!

Mrlind skrev:
Ledsen grabbar men det är dessa killar som tar hem det här..

Desutom så kommer vi att köra på en VM-byggd Honda, det är en erfaren byggare vid namn: RicarrdoTennkateFermuleenMagnussonHRCHonda :tungan
Ahhh ett lysande val :tummenupp

De kommer bli jämnt,svettigt,hett,kanske kallt,jobbigt,hårt,mer jobbigt och lite mer jämt ända in i slutet.....

för att råda bot på detta, har vi kommit över en viss norsk superbiketrimmad K5:a med 200,7 friska bakhjulspollar, med snabbtank och ett depåteam på 8pers... Vi räknar med en lugn seger, utan blod svett å tårar... :tummenupp

eller.... öh, vaknade jag sen :va

ja du fezt, dream on :)

btw, vi är i behov av lite teampersonal då vår VM stabb har åkt på en släng av gonorré, Rille å Jim va ju i Asen och bjöd laget runt...

Mrlind skrev:
btw, vi är i behov av lite teampersonal då vår VM stabb har åkt på en släng av gonorré, Rille å Jim va ju i Asen och bjöd laget runt...

ja du kan få meka åt oss om du vill, lägg en tusing så får du va med och hjälpa till med dricka och mat.... vill du hjälpa till med tankning får du iaf lägga till 500... :tungan

X-men riders tar tacksamt emot vilsna mekaniker, sponsorer och depå-brudar. :tuttar

Så ta med dig plånboken och hylsnyckelsatsen så skall #51 teamet hjälpa dig till lycka i livet på lördag :banana

yzfjohan skrev:
någon som behöver mek hjälp???

Back