Era "bästa" (skojsiga) meriter?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Nyår -94, Hafjell, Norge: Det var 2:a dagen på en skidvecka. Nyårafton, och alla blir fulla som sprutor, så även jag. Kom hem 06:00 på morgon och skulle hoppa ner i vad jag trodde var min säng. Där låg någon sate som jag abrupt kastade ur sängen. Tydligen var det inte min säng... Blev lite sur över det, så jag öppnade polaren resväska, spydde i den :zpy, och gick sedan och lade mig i rätt säng.

Han var svårt missnöjd resten av veckan...

Vakna upp hemma efter Halloween partaj (va utklädd till skelett):

- Fortfarande iklädd skelett kostymen, men nu med stort hål framför snoppen pga pissepaus på hemvägen
- Fibban liggandes över mellangärdet
- Halväten räkbaquette på axeln
- Filmen järnjätten i videon

Kvitto på bordet visade på Statoil 04.35, undrars hur det såg ut..en skelettsnubbe som köpte fibban, räkmacka och Järnjätten :hihi

Frågade en brud hur hon kunde vara så snygg, när hennes bror var så ful.
Låg ju inte på plus direkt sen :död :4skrika

Har inga nya "meriter" att komma med, jag är ju gammal och dessutom gift... :tungan Men några gamla kan jag väl bjuda på.

Fontänkräkts a'la Linda Blair över en Polisbil :tummenupp

Först över 200+ i Söderledstunneln (troligen iaf, klippte den vid 21 tiden på invigningsdagen på Motospeedkitade Bol'd or:en)

Klippt en radarkontroll i 230 på 70väg, fick panik, stannade, men kom ändå undan böter... :tummenupp

Nästan kastat ut Mick Hucknall (Simply Red) från krogen för att han vägrade hänga av sig rocken. Blev hejdad av krögaren. Tydligen gällde inte garderobsregeln kändisar. :fatta! :tomten

På en rejäl fylla bestämt mig för att dra hem min cykel låst ca 1,5km till morsan (har nyckel då hojen står där.) och däckat i soffan och spytt ner mig + soffan.(Tacka fan för att hon iaf inte varthemma den natten.)

Pinsamt dan efter...men men ölen på festen var gratis och jag erbjöd mig köpa en ny soffa åt henne.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT