Era bästa reklambilder?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Ja, lägg nu upp era bästa reklambilder.
Garva inte, men det e iaf kul att meka i PS:)

Bifogat

• hugo.jpg
    hugo.jpg
    105.6 KB · Visningar: 549
Last edited:
Snabba dig och ändra innan fler ser annonsen, det stavas beauty... tror jag. :tungan

Ravetrancer skrev:
Ja, lägg nu upp era bästa reklambilder.
Garva inte, men det e iaf kul att meka i PS:)

Ser ut som rediga "hugo boss" örngott ! :rolleyes: :tungan

Tips: Rosen ser lite för liten ut, alltså ur skala. Det finns nog så små rosor, men har inte dom större stjälk då? (Jag är ingen trädgårdsmästare så jag vet inte). Bara en snabb reflektion. Typsnittsvalet för texten kanske inte riktigt ger hugo boss känsla heller. Keep on trying! :tummenupp

Josafan skrev:
Ser ut som rediga "hugo boss" örngott ! :rolleyes: :tungan

Tips: Rosen ser lite för liten ut, alltså ur skala. Det finns nog så små rosor, men har inte dom större stjälk då? (Jag är ingen trädgårdsmästare så jag vet inte). Bara en snabb reflektion. Typsnittsvalet för texten kanske inte riktigt ger hugo boss känsla heller. Keep on trying! :tummenupp
jo jag vet, hittade ju ingen Hugo Boss typsnitt, nån som har får gärna skicka mig det:)

Rosen, tja det var nog den enda vettiga rosen på hela Google......skulle haft en i sängen direkt så hade jag sluppit problemen:)

Tack för kritiken, skall genast dona o fixa lite till:)

Nån med Hugo typsnittet??? Skicka gärna:)

Har inte så mycket att göra så... Billigt var det!

Bifogat

• rave.jpg
    rave.jpg
    79.3 KB · Visningar: 319
Om jag förstår dig rätt så pratar dom om logotypen. Den ser rätt ok ut faktiskt... Jag pratade mer om det andra typsnitet i skrivstil som du skrivit den övriga texten med. Det ser lite för billigt ut för att vara Hugo Boss-reklam.

Jag bifogar en affisch som jag gjorde häromdan, inte reklam, men nästan Den är gjord i Illustrator, vilket är att föredra om man jobbar med grafiska prylar. Kanske ingen här som diggar den, hehe, men JAG gillar den :)

Bifogat

• mingelfest3.jpg
    mingelfest3.jpg
    91.8 KB · Visningar: 251
Josafan skrev:
Om jag förstår dig rätt så pratar dom om logotypen. Den ser rätt ok ut faktiskt... Jag pratade mer om det andra typsnitet i skrivstil som du skrivit den övriga texten med. Det ser lite för billigt ut för att vara Hugo Boss-reklam.

Jag bifogar en affisch som jag gjorde häromdan, inte reklam, men nästan Den är gjord i Illustrator, vilket är att föredra om man jobbar med grafiska prylar. Kanske ingen här som diggar den, hehe, men JAG gillar den :)

Den var finfin.

bättre blev den.....dock e det svårt o fixa så rosen blir perfekt:(

@Josa: hur menar du med typsnittet, på vilket sätt är det inte passande, ge mig exempel tack:)

Bifogat

• hugo2.jpg
    hugo2.jpg
    108.3 KB · Visningar: 149
Ifall du tänkte använda den där "flyern", så vill jag bara påpeka att det finns ett litet stavfel. Men det kanske är medvetet. Du har nämligen skrivit "50kr icke-MELDEM" tror du menar MEDLEM.

//PG

Josafan skrev:

vafaneni skrev:
Ifall du tänkte använda den där "flyern", så vill jag bara påpeka att det finns ett litet stavfel. Men det kanske är medvetet. Du har nämligen skrivit "50kr icke-MELDEM" tror du menar MEDLEM.

//PG

Den väntade jag på, eeeehehe, såg det när dom var utskrivna, har inte orkat ändra. Gjorde den kl 4 på natten... :huvet Tack ändå!

Ravetrancer skrev:
bättre blev den.....dock e det svårt o fixa så rosen blir perfekt:(

@Josa: hur menar du med typsnittet, på vilket sätt är det inte passande, ge mig exempel tack:)

Du har ändrat det nu. Texten var/är: Rose, a fragrance by: . I första versionen hade du valt ngt typsnitt som skulle passa ett våffelfik :) Men nu har du fixat till det.

Angående Hugo Boss texten så var det bättre i första versionen då du inte spärrat ut bokstäverna lika mkt(särat på bokstäverna).

Angående rosen, så kanske man skulle placerat rosen ganska mkt längre ut åt höger. För hennes blick är där någonstans, just nu ser det ut som hon tittar förbi den. Vem vet, fotografen kanske har en stor slane som hänger o dinglar där till höger, höhöhöhö. :hihi

Som fotografiet är tagit har du ganska starkt ljus uppifrån vänster vilket ger högdagrar på axeln och kinden. Om du tittar på rosen så ser den mest "platt" ut eftersom ljussättningen är annorlunda där. Dessutom så har du mörkare slavskuggor från hennes ansikte i förhållande till skuggorna du har på rosen.

Mitt tips: Charma damen en gång till, fast denna gång med en riktig ros. Tag bilden med rosen liggandes där. Kanske inte utökar dina photoshop-skills, men det är avsevärt lättare. :)

Josafan skrev:
Du har ändrat det nu. Texten var/är: Rose, a fragrance by: . I första versionen hade du valt ngt typsnitt som skulle passa ett våffelfik :) Men nu har du fixat till det.

Angående Hugo Boss texten så var det bättre i första versionen då du inte spärrat ut bokstäverna lika mkt(särat på bokstäverna).

Angående rosen, så kanske man skulle placerat rosen ganska mkt längre ut åt höger. För hennes blick är där någonstans, just nu ser det ut som hon tittar förbi den. Vem vet, fotografen kanske har en stor slane som hänger o dinglar där till höger, höhöhöhö. :hihi

Som fotografiet är tagit har du ganska starkt ljus uppifrån vänster vilket ger högdagrar på axeln och kinden. Om du tittar på rosen så ser den mest "platt" ut eftersom ljussättningen är annorlunda där. Dessutom så har du mörkare slavskuggor från hennes ansikte i förhållande till skuggorna du har på rosen.

Mitt tips: Charma damen en gång till, fast denna gång med en riktig ros. Tag bilden med rosen liggandes där. Kanske inte utökar dina photoshop-skills, men det är avsevärt lättare. :)
hmmm...ja det var mycket....dock tycker jag personligen om imperfektioner i ljuset på bilden, den får nån slags mer naturlighet på nåt sätt. Rosen suger fett, den skall jag at bort:)

Skall nog byta texten oxo. Kanske skall det stå

Allways, får dig att vakna med ett leende :)

eller:

Nyknullad? Du glömde väl inte kondomen?

RFSU

:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden