Era bästa fotografier [modemdöd]

Hej

här är mina bidrag
 

Bifogat

  • fisk.jpg
    fisk.jpg
    35.4 KB · Visningar: 830
  • skol arbete 027.jpg
    skol arbete 027.jpg
    48.5 KB · Visningar: 843
Hej
Jag får väl också slänga upp nån bild...

/Mheel
 

Bifogat

  • 103_0340.jpg
    103_0340.jpg
    63.7 KB · Visningar: 433
Okej, två till ur samlingen. :banana

Båda bilderna tagna med min Nikon Coolpix 995. Första bilden är ett självporträtt, hårt modifierad i mitt digitala mörkrum (Photoshop). :D

self.jpg


16 mm brännvidd, f/3,5, 1/150 sek
blaklocka.jpg
 
hubbabubba :va
Tagna med en fuji mx1200 liten skitkamera men funkar rätt bra ändå :banana
 

Bifogat

  • DSCF0024.JPG
    DSCF0024.JPG
    87 KB · Visningar: 512
  • light.JPG
    light.JPG
    82.8 KB · Visningar: 502
  • fresch (Small).jpg
    fresch (Small).jpg
    16.7 KB · Visningar: 565
  • glasoega.jpg
    glasoega.jpg
    22.2 KB · Visningar: 824
En i högen av bilder från Knutstorp (5 juli) 03.

Kameran har jag inte en aning om...lånad.

Edit: Tog några varv innan wheelien fastnade :tummenupp
 

Bifogat

  • wheelie.jpg
    wheelie.jpg
    65.7 KB · Visningar: 684
Har inte hunnit med så mycket, men här är några st (varav ett par har varit uppe tidigare). Nikon D70, antingen med Nikkor 18-70 eller Sigma 70-300.




1435.jpg


1201.jpg


1261.jpg


1192.jpg


1187.jpg


0005_2.jpg


0954.jpg
 
rerell skrev:
Har inte hunnit med så mycket, men här är några st (varav ett par har varit uppe tidigare). Nikon D70, antingen med Nikkor 18-70 eller Sigma 70-300.

Schiesse! Jobbar du som fotograf eller? :yoparty
Kattbilden och ducatibilden är oslagbara (än så länge :tungan)
 
rerell skrev:
Har inte hunnit med så mycket, men här är några st (varav ett par har varit uppe tidigare). Nikon D70, antingen med Nikkor 18-70 eller Sigma 70-300.




Är du proffs eller=? yrkesfotograf? nått rätt gör du iaf!bilderna är ju klockrena. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top