Er6n slutsåld.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Var in till lokala handlaren idag för att kolla på er6n, dom hade en svart fin inne. Stod och klämde lite på den när en säljare kom. Happ sa jag och fråga lite om den. Ja den går tyvärr inte få tag på längre sa han. Slutsåld i hela Europa!! Har vi tur kommer den till hösten igen. Och den som stod där var också såld. Lär finnas en hög med er6n på vägarna till sommaren då.

dsundelin skrev:
2115806 Var in till lokala handlaren idag för att kolla på er6n, dom hade en svart fin inne. Stod och klämde lite på den när en säljare kom. Happ sa jag och fråga lite om den. Ja den går tyvärr inte få tag på längre sa han. Slutsåld i hela Europa!! Har vi tur kommer den till hösten igen. Och den som stod där var också såld. Lär finnas en hög med er6n på vägarna till sommaren då.

Jo ett antal.. Får se om min blir levererad nån gång snart. Skulle haft den för typ två veckor sedan men har inte sett röken av den än...

dsundelin skrev:
2115806 Var in till lokala handlaren idag för att kolla på er6n, dom hade en svart fin inne. Stod och klämde lite på den när en säljare kom. Happ sa jag och fråga lite om den. Ja den går tyvärr inte få tag på längre sa han. Slutsåld i hela Europa!! Har vi tur kommer den till hösten igen. Och den som stod där var också såld. Lär finnas en hög med er6n på vägarna till sommaren då.

Jag undrar hur står kvot sverige har blivit tilldelade? Om det nu finns någon sorts kvot? Men den är i allafall snygger.

marst060 skrev:
2115940 Jo ett antal.. Får se om min blir levererad nån gång snart. Skulle haft den för typ två veckor sedan men har inte sett röken av den än...

Inte ovanligt med förseningar dock men kontakta den återförsäljare du köptcykeln av och fråga vart fan din båge är. Säsongen är här och du står utan cykel! Du kan ju höra om dom kan kompensera. vet ej vad som står i kontrakten men man skulle nästan försöka lägg till en rad som ger en fördel vid försening. Säkert svårt men försöka går ju. :)
Men du ska iaf vara glad att du lyckats beställa en i tid, för nu är de ju kört! :huvet

Och sen kan man ju som sagt undra hur många som tagits in till Sverige, och hur många som totalt tillverkats till europa. Slutsålt innan säsongen knappt börjat. :3freak

Jag har en till salu, inkörd, servad och med Leo Vince slipon.

Pris? 65 tusen. :D

Corbalin skrev:
2116266 Står ett helt gäng sånna på Johans MC här i götet.. om dom inte sålde alla vid nyöppningen i helgen så!

Jo kan säkert tänka mig att de finns firmor som har några som inte är sålda, men för mig som bor i Umeå skulle det var lite jobbigt att åka till Göteborg för att kolla på en cykel. Tror säkert som säljs ganska fort, handlaren jag prata med sa de att dom sålt så himla bra och om han fick 30 till skulle han sälja dom direkt. Så mkt efterfrågan hade han.

Det är ju iofs inte så förvånande... 59.900.- billig försäkring kanon recensioner borgar ju för försäljning :tummenupp

Varje gång jag köpt ny mc (3 ggr) har det varit samma snack. Dom är slut i hela världen osv.... Ändå har det funnits att få tag på ett exemplar till slut i alla fall.

dsundelin skrev:
2116430 Jo kan säkert tänka mig att de finns firmor som har några som inte är sålda, men för mig som bor i Umeå skulle det var lite jobbigt att åka till Göteborg för att kolla på en cykel. Tror säkert som säljs ganska fort, handlaren jag prata med sa de att dom sålt så himla bra och om han fick 30 till skulle han sälja dom direkt. Så mkt efterfrågan hade han.
Men va fan inkörning till Umeå vett du :banana

motardkungen skrev:
2117021 Varje gång jag köpt ny mc (3 ggr) har det varit samma snack. Dom är slut i hela världen osv.... Ändå har det funnits att få tag på ett exemplar till slut i alla fall.

Mycket möjligt! Men då måste han varit den dummaste försäljare jag mött som inte sa att han kunde göra ett försök att fixa en utan endast sa tyvärr dom är slutsålda i hela europa. Hade han förväntat sig att jag skulle falla knäna och be. :fatta!

Men va fan inkörning till Umeå vett du

Haha ja 100 mil blir ju fort avverkat då iaf. :tungan

dsundelin skrev:

Tyckte jag såg en på Värings sida....

Fortfarande ingen hoj.

Förra tidagen fick jag beskedet att den skulle gått från hamburg torsdagen innan. Två veckor sedan alltså. Jag kan GÅ från hamburg KNUFFANDES en motorcykel på två veckor.

Ringde igår, igen, till handlaren. Talade med butiksägaren som sa att han som har hand om motorcyklar är sjuk?!?!?!?! så han vet ej nånting om när de kommer in. Jävla tattare.

Vill.

Ha.

Min.

Leksak.

NU!

dsundelin skrev:
2116253 Och sen kan man ju som sagt undra hur många som tagits in till Sverige, och hur många som totalt tillverkats till europa. Slutsålt innan säsongen knappt börjat. :3freak

Tror vi får finna oss i att vara en liten marknad här upp i vårt kalla, mörka hörn av Europa, speciellt för nakna sporthojar. Yamaha hade samma problem 04 när nya Fazern kom (FZ6), man fick alldeles för få hojar till Skandinavien. I Sverige fegade dessutom generalagenten för att man inte visste vilken f-klass hojen skulle hamna i....ingen bra kombination och synd på en modell som är en av de mest sålda i Europa.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph