Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänkt 2500 för den och 2000 för pcm5 . Paketpris 4000.
Nypris på slipon är 4000.
Blev intresserad av sportstyre, har du bytt? Det verkar inte finnas på ebay (inte engagerat mig så mycket). Någon som beställt hem sportstyre? Hur fungerar det? Länka gärna köpsidan.
Såg länken i ditt tidigare inlägg. Hör gärna av dig om du ska beställa så kanske man kan fixa någon fraktlösning (kostar runt en tusenlapp att frakta hem). Hur den lösningen ska se ut har jag dock ingen aning om eftersom att du bor i Lund och är en "främling".Nej, jag har inte gjort det. Ska plocka in hojen i vintern och överväga om jag ska ha en ny nästa säsong eller pimpa min ER6:a.
Det enda stället jag hittat som har är dessa (tror jag länkade dem innan) - flera i tråden har beställt från dem och allt verkar grönt, affären har funnits i många år: http://www.motospecialties.com/stor...Handlebars&category=Sport Bars&ItemNum=sb1blk
Min gjorde lätt mätaren ut. Hade en 2008
Hade uppe min 2012a i strax över 220, men jag kan inte påstå att den varvade ur sista växeln särskilt lätt..220 har jag för mig.
Japp & Japp.Hej.
Har du prylarna kvar ? visst funkar väll även båda till en 2006 ?
Mvh
Johan
Hade uppe min 2012a i strax över 220, men jag kan inte påstå att den varvade ur sista växeln särskilt lätt..
Nakna modellen, alltså
Japp & Japp.
Såg länken i ditt tidigare inlägg. Hör gärna av dig om du ska beställa så kanske man kan fixa någon fraktlösning (kostar runt en tusenlapp att frakta hem). Hur den lösningen ska se ut har jag dock ingen aning om eftersom att du bor i Lund och är en "främling".
Om någon i Stockholmsområdet är intresserad av att fraktdela från motospecialties så hojta gärna till!Inte helt hundra att jag handlar än men överväger det starkt.
HAHA redan lagt dit den under "hojar" ser jag!Ja, efter visst övervägande blir det ingen moddning för min del. Var och kollade hojar i dag och sprang på en alldeles underbar Kawasaki ZX6R 636 2013 som ska komma och bo hos mig i slutet på nästa månad.Så då går ER6:an vidare, tyvärr!
Nerförsbacke?242 på mätaren. -08a Nakna modellen.
HAHA redan lagt dit den under "hojar" ser jag!Tecknat försäkringen än?
![]()
Längtan hem, lite trafik och full gas en längre tidNerförsbacke?
Medvind?
Skitnödig?
Hur fasen lyckades du med det?!![]()
Då min er-6 är såld så tänkte jag sluta följa denna tråden.
Vill tacka alla som hjälp och snackat tips och råd.
blir mitt nya äventyr.![]()
Kör snyggt.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |