ER6-tråden

Last edited:
Okej, vart hittade du ett sånt relä och vart satt det på hojen?

Precis som Jeppe skriver, bakom vänster kylarkåpa på en -12:a
Räläet hittar du hos vilken MC-månglare som helst för en 200-ing :yoparty

Hittade det på exakt samma ställe så det sitter likadant 06-09 :) Köpte ett STS gen2 som du länkade på ebay för en 200-ing

Precis fått hem blinkers och relä, men det passar ju inte, behöver nya täckbrickor... M8/M10 bult på de nya blinkrarna ju.
Någon som vet var man kan köpa dessa :)?

Precis fått hem blinkers och relä, men det passar ju inte, behöver nya täckbrickor... M8/M10 bult på de nya blinkrarna ju.
Någon som vet var man kan köpa dessa :)?

Täckbrickor? Det kan du köpa på vilken mekonomen, biltema eller annan järnaffär som helst :) Hur funkade nya reläet?

Om du ska köpa tailtidy kan jag tipsa om denna :) Har själv beställt en men inte fått den ännu, bra mkt rimligare i pris än tailtidy och man får dessutom snygga blinkers och skyltbelysning på köpet :)

http://www.ebay.com/itm/350463459003?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Hej och godkväll. Jag köpte idag min första ER6 2009. Skitnöjd.

Den taildyn länkad ovan. Passar den ER6. Var köpte du fälgtejpen jag söker röd.

Hur är hurricane röret för 2200 på sliponbutiken?

Hej och grattis till ditt köp!
Den länken jag skickade är tailtidy som passa till ER6. Min satt som ett smäck, detenda du behöver köpa är lite bultar o låsmuttrar. Fälgtejpen finns även den på ebay, dessa passar på våra fälgar med http://www.ebay.com/itm/38036238346...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Om dom har "din" röd vet jag ej. Säljaren har flera andra mönster med.

Hej och grattis till ditt köp!
Den länken jag skickade är tailtidy som passa till ER6. Min satt som ett smäck, detenda du behöver köpa är lite bultar o låsmuttrar. Fälgtejpen finns även den på ebay, dessa passar på våra fälgar med http://www.ebay.com/itm/38036238346...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Om dom har "din" röd vet jag ej. Säljaren har flera andra mönster med.

Tusen tack för hjälpen! Nu ska jag bara försöka strypa den. Vet du om man själv får signera intyg eller om det ska vara auktoriserad verkstad.

Hejsan! Jag länkar här en video på min Kawasaki ER6-n 2008 med clean tail, Hurric slipon (Utan DB-killer) samt värmehandtag och lite annat :P Den låter något helt underbart gott (och högt) så tyvärr är det för högt för att min systemkamera skall kunna registrera den aktuella ljudnivån, men lovar dig, du blir inte besviken! :yoparty

http://www.youtube.com/watch?v=ryrptej0mkQ

Har samma setup på min fast leovince, låter riktigt mumma :kär vet ni btw att ni kan få lappar av farbror blå och ombesiktning för att ni har tagit av skjutshandtagen?

Har samma setup på min fast leovince, låter riktigt mumma :kär vet ni btw att ni kan få lappar av farbror blå och ombesiktning för att ni har tagit av skjutshandtagen?

Blir förvånad fast ändå inte. Men hur ska gemene polisman kunna känna igen en ER-6 såpass väl att han kan uppfatta det och påpeka? Någon som råkat ut för?

Alla hojar som är godkända att skjutsa på, dvs som har plats för passagerare, ska ha handtag. Gäller alltså inte endast ER6.

Hur gör man då med alla hojar som har plats för skjuts och skjutspinnar men inte har handtag när de kommer från fabrik?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back