Kristian.gbg
オートバイ
jag har kört xj6:an tyckte den kändes lite slöare än er6Jag kör också xj6 av nyaste model på skolan. och Er6n privat. dock tycker jag xj6an är lite skönare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har kört xj6:an tyckte den kändes lite slöare än er6Jag kör också xj6 av nyaste model på skolan. och Er6n privat. dock tycker jag xj6an är lite skönare![]()
Någon som vet var man kan hitta snyggare backspeglar till en ER6N 2008? Tycker original är aningen fula och tråkiga. Hört att kawasaki tidigare sålde en variant, men kan inte hitta något. Passar 09- speglar på 08:an? De är lite snyggare.
Jahapp då har man lämnat Er6 stallet, känns redan tomt i garaget fast det bara gått 30min sedan han försvann.. Har jag gjort något dumt nu
Är väldigt rådvill vad nästa hoj kan bli.
3st helt olika som kan vara intressant.
Bmw K1300S
HD Nightrod
Triumph Street triple
Det tror jag säkert, han är nog rätt nöjd.
Fick en mycket fin cykel med mycket utrustning till rätt pris.
Skönt att det regnar, annars hade jag tjurat hela kvällen.
Nu är det blocket och lite testkörningar som gäller.
såg att ngn sökte backspegel, den jag har heter extreme!
dock är den ganska liten så sikten bak är inte jättestor.
Jag skulle även behöva köpa backspegelbredare( säger man så) så att backspeglarna kommer lite längre ut.
Men snygga är dom, ligger runt 899:- tror jag.
Fråga 1: Det var någon som hade en länk till en Verkstadsmanual till ER6, nån som har länken så man kan ladda ner?
Fråga 2: Jag räknade ut ett pris på förs. på min hoj på Bilsport och MC som var mkt billigare än det jag har nu men då krävs det att den står inlåst på nätterna. Vågar man teckna en sån försäkring och säga att man var på besök hos någon/på stan eller nåt sånt om den skulle bli stulen eller bör man inte jiddra?
Nån här som har hojen försäkrad hos Bilsport och MC?
Fråga 1: Det var någon som hade en länk till en Verkstadsmanual till ER6, nån som har länken så man kan ladda ner?
Fråga 2: Jag räknade ut ett pris på förs. på min hoj på Bilsport och MC som var mkt billigare än det jag har nu men då krävs det att den står inlåst på nätterna. Vågar man teckna en sån försäkring och säga att man var på besök hos någon/på stan eller nåt sånt om den skulle bli stulen eller bör man inte jiddra?
Nån här som har hojen försäkrad hos Bilsport och MC?
Yes Svedea är den nya Kawasaki märkes försäkrarenBilsport och Mc har väl en basförsäkring där det inte finns några krav på förvaring. Annars vet jag att Svedea har en sån försäkring och Svedea är billigare än Bilsport och MC på er6an om jag inte minns fel.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |