High Tower
<- Nybörjare
Grattis, ER-6:an är en väldigt bra hoj
Jag har lägger återigen min röst för att vi ska fixa ihop en ER-6 träff på GOTLAND![]()
Gotland ligger ju inte precis runt hörnet.. men varför inte. Aldrig varit där så

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, ER-6:an är en väldigt bra hoj
Jag har lägger återigen min röst för att vi ska fixa ihop en ER-6 träff på GOTLAND![]()
Gotland ligger ju inte precis runt hörnet.. men varför inte. Aldrig varit där så!
Hur är det att köra på Gotland, finns det några roliga vägar?
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Vore kul med en träff, vågar man ta hojen på en färja? Känns som att det inte är det säkraste som finns att ställa hojen på stödet nere på lastgolvet på en båt när det guppar och har.![]()
Jag kan ta på mig mig att guide er på denna underbara öVi har många härliga vägar här
Vad det gäller båt resan så är det inget att oroa sig för... Okej, jag erkänner, jag var jätte nervös första gången (innan jag rullade ombord och såg hur det såg ut)
Det finns speciella mc platser på färjan, man ställer fram däcket mot en vägg, och så har dom jätte bra svarta stöd som man sätter bakom bakdäcket (ser ut som gigantisk dörrstopp). Sen så använder man spännband. Men som sakt ett bra tips är att ha ett eget spännband med... Det räcker med bara ett. Det finns såna där krokar på golvet på vardera sida om mc:n. Sen är det ofta fler än man själv med mc. Och känner man sig minsta osäker är det juh bara fråga
Och det är verkligen inget att oroa sig för
Självklart kan vi planera in träffen i samband med nån bandag
Ni kan bestämma dag så kan jag fixa ihop en skön runda bland raukarna och planera in lunch och fika paus
![]()
Tog ur batteriet från Er6:an & får inte i styrlåset! efteråt...
Är det elektroniskt styrlås på dessa?? har en -10:a
& det är första året med Er6:a
Tacksam för svar..
en eddekt minskining på 35 låter otroligtHar också hört ca 13%. Sen om någon annan har bänkat sin orginal ger inte så mycket info om dom inte är bänkade på samma bänk. Men 95 i motorn är väll ca 20 häst mer än orginal eller?
För er som vill se hur det ser ut på Gotland och vilka typer av vägar och omgivning man kan titta på så surfa in på följande länk;
http://picasaweb.google.com/sahand....?authkey=Gv1sRgCJajwuqtj7rpLQ&feat=directlink
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |