Holmlund
٩(●̮̮̃•̃
Bild från ikväll:
1D Mark III + 16-35/2,8
![]()
Snygg bild, verkligen!
Men undrar vad den gör i Er6-tråden. Hör inte den hemma i Z750/Z1000 tråden?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bild från ikväll:
1D Mark III + 16-35/2,8
![]()
Snygg bild, verkligen!
Men undrar vad den gör i Er6-tråden. Hör inte den hemma i Z750/Z1000 tråden?![]()
Snygg bild, verkligen!
Men undrar vad den gör i Er6-tråden. Hör inte den hemma i Z750/Z1000 tråden?![]()
Någon mer än jag som tycker man ser dåligt i backspeglarna på er-6n.
Hehe jo men jag har själv ägt en ER6-n så jag "hänger" fortfarande i den här tråden mycket, så det är helt enkelt ett knep för att värva fler z1000 åkare!![]()
O sant som du säger, jag har faktiskt "postat" den bilden i z750/z1000 tråden också.![]()
Jag har ju funderat lite på en "er-6a" Du kan ju alltid skicka ett PM med pris, man vet ju aldrig...Funderar på att sälja pärlan och köpa nått lite mer kraftfullt..Någon som är intresserad av en svart er6n-06 som gått 1000 mil med Remus-slipon? Ägd av mig sedan den var ny och exemplariskt körd, dvs ej misshandlad med wheelies och stoppies och sånt trams =)
angående problemen med att man inte ser i backspeglarna... så finns det ett enkelt sätt.. byt styret till biltemas fågelpinne styre.. då får du en schystare sitt ställning och slipper cp styret som är original.. plus att du kommer se bakåt.. många önskningar i en![]()
angående problemen med att man inte ser i backspeglarna... så finns det ett enkelt sätt.. byt styret till biltemas fågelpinne styre.. då får du en schystare sitt ställning och slipper cp styret som är original.. plus att du kommer se bakåt.. många önskningar i en![]()
Oberon performance.com tror det va om ni vill ha skit SNYGGA styränds speglar företaget finns i England alt kolla in min hoj på min sida pöjkar
Tack ska göra det. Är det svårt?
Slängde under dagen och gårdagen på den efterlängtade nya vindrutan, stålomspunnet fram, samt böt från pipercross till dna i filterväg.
Det är i nuläget inte svårt att rangordna vad som för mig var mest nyttigt. Jag tycker dessa nedan ligger i topp för min egen del, som kör 6F.
Sport Bars (1.0/2.0 kvittar):
Har kört med nya styret från mil #150 till nuvarande 700+ mil, upp till 70 mil på en dag och suttit i en vettig ställning hela vägen, orginalstyret funkade men detta är skönare i längden, samt ser bättre ut på en 6F.
PUIG Vindruta, dubbelbubblan:
Har sen dag ett kännt av vindbruset så pass att jag inte hört mer än just det så fort man lämnat tätbebyggt område (Jaja, Nästa gång blir det tystare hjälm). Men i alla fall så löste jag det med öronproppar tills vidare, fram tills ikväll. Med ny ruta så är bruset som försvunnet, det dirigeras förbi mig, istället för rätt på mig. Mycket underbart.
Stålomspunnet fram:
Mycket skönt, jag tycker att det är mer klipp i bromsen och det behövs mindre handkraft för samma bromsstyrka, borde ha gjort det för länge sen.
Dom tre modifikationerna skulle jag göra först, om jag fick börja om från scratch, utan tvekan. Huggern skulle jag nog inte vilja vara utan heller, räddar lite krafs mitt under hojen från diverse skit som flyger upp.
Allt annat som PC3, Slipon, Bakrens och övrig kosmetika hade jag nog klarat mig utan en stund även om det är kul att skämma bort sig själv och sin 6F, uhm... Sexiga Frida, Freja?
Sen tycker jag att DNA slår Pipercross i filterväg just pga passformen, DNA tätar bra men slajdar ändå på plats hur lätt som helst. Pipercross var passformen usel på och det känns som om inte tätningen blir 100% just därför.
Nåja, det där var mina Jag-tycker-5cents för nu, nu är allt som saknas en ordentlig bänkning men det får vänta då det finns annat att lägga pengarna på. I övrigt får det räcka.![]()
Var hittade du stålomspunnet? Pris?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |