Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Däremot skulle jag passa mig för att inte koppla in lambdasonden i slipon:et eftersom insprutningen är gjord för att ta in den signalen. Mitt slipon (LeoVince) har uttag för lambdasonden och det tror jag de flesta andra märken har också.
hmm.. låter väldigt konstigt att bakdäcket skulle lyfta sig när du lutar den mot stödet med styret vänt åt vänster.. jag ställer alltid min hoj på det viset men aldrig märkt att bakdäcket skulle resa sig... Eller förstod jag fel?![]()
Hej.
Igår när jag skulle smörja kedjan, och som jag brukar göra när inget centralstöd finns, så lutade jag hojen mot mig, så den stod på sidostödet och framhjulet. Då hänger ju bakhjulet i luften och går att snurra på. Det märkliga var att just när bakhjulet lättar så säger det "klonk" så det känns i hela hojen. Försökte lokalisera ljudet, och det låter som det kommer från stötdämparen.
Nån mer som hört samma ljud? Läge för reklamation kanske? Eller är det ofarligt?
Hur mkt var den på då?Köper ni till förlängda garantin eller skiter ni i det? (Min ettårsdag börjar närma sig och det känns väl lite mittemellan om man ska förlänga eller ej)
Nu ska jag iväg å betala min er6n, svart och röd blev det! Hoppas bara dom hinner få hem skylten till helgen.
....men enl mig är det glapp i övre dämparfästet!!! men det är väl ingen ide att börja argumentera mot servicemännen.........
Så tyckte jag det var på min med....övre dämparfästet. Får påtala det vid första servicen så får vi se vad dom säger.
Edit:
Jag var ut igen och nu i dagsljus syns det tydligt att övre stötdämparfästet glappar.
För er som är sugna på arrow slip-on. Hittade en "drive-by" video med arrow och db-killern ur. http://mokwun.home.bresnan.net/images/arrow.wmv![]()
Fick nyss ett samtal, det var självaste hjultomten (DHL) som ringde! Han stod hemma med ett paket åt migSynd att man redan vet vad det innehåller.......grovt o halvlångt i alu + lite andra atiralier till hojjen.
Nån kommer skrämma grannarna i helgen då
Btw: Andra atiralier ?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |