Vad är du sugen på att byta till? Själv tänkte jag kika lite på Z1000 eller nån gammal R1, gärna streetstukad!![]()
Ktm 690 smc eller ev. En offroadare. Trött på att bara köra gata

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du sugen på att byta till? Själv tänkte jag kika lite på Z1000 eller nån gammal R1, gärna streetstukad!![]()
Hej Allihop!
Tanklocket på min Er-6n 07 har gått i lås... kan ej öppna den, bröt nästan av nyckeln då den nästan böjdes i 90 grader.
Gick till en låssmed som inte fick upp den med sina "james bond" verktyg.
så blir nog tvungen att köpa ett nytt tanklock så får verkstaden borra sönder mitt gamla.
tänkte kolla med er om ni vet någon bra sida där man kan köpa ett nytt tanklock?
tack på förhand!
Dreva ner den en kugg fram så kommer det gå hur lätt som helst att få upp den i 2:anBaah, då har ena packboxen gått på min, blir till att renovera gaffeln ihop med 1200-milservice. Tydligt att gaffeln inte är gjord för att wheeeeela medFår fortfarande bara upp den på 1an och kommer kanske 15-20 meter som bäst. Blir nog till att byta till nåt annat nästa sommar, vill ha en KTM 990 SMR men försäkringen är ju svinigt dyr på dom.....
Är själv sugen på någon form av diod/miniblinkers till min -07:a. Har du några tips på var man kan hitta E-märkta blinkers som passar till en rimlig peng?
Jag är väldigt nöjd med min. Både estetiskt och funktion. Den är en till salu när jag ändå ska sälja hojen
Har inte mätt hur låg den är men kan göra det vid tillfälle
Jag har satt dit en 260mm stötdämpare, justerat gaffelbenen och karvat ur sadeln![]()
Var du i Eskilstuna förra helgen?
Hej allihopakände i morse att det var lite väl kallt om händerna när jag va ute och åkte. Ni som monterat handtagsvärme. Vilken sort/typ har ni? Fungerar de bra? Köper vart? Kollat lite på folie typen.
Var kan jag köpa kåpor till ER-6n 2008? Helst originaldelar.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |