ER6-tråden

Annorlunda er6n !

Kolla denna:

Hittade den på Blocket nyss, vad sägs?
 

Bifogat

  • er6n.jpg
    er6n.jpg
    49.2 KB · Visningar: 343
FZ1 skrev:
2381980 Jaha, då har man beställt en silver N med ABS och Remus-system.



Undrar hur det kommer att kännas efter 3 st R1:va

Jag hade en CBR 900 RR tidigare, jag är helnöjd med min ER6:a. Tror du kommer att vara nöjd du med.
 
Man kanske skulle valt ett Remus system istället. Jag köpte Leo Vinci till, min. Ser framemot att hämta min på Stibix på lördag. Frågan är hur f*n jag ska få hem orginalsystemet. Får väl be dem skicka det...eller nåt

JAG VILL HA SOL PÅ LÖRDAG
 
@vx: Med 170cm brukar man få höra att man inte vuxit färdigt :va Får väl köpa ett lårband för att hålla den på plats...

@Neutral: Mellangruppen?? Nog skall det väl gå att komma ner mot minuten även på en så'n här! Kanske inte i år, men med andra däck och uppdaterad fjädring...
Med ABS hade jag nog inte kraschat, iom att det hände på en raksträcka. Hade smörjfettsklumpen (ser ut så på innsidan av framskärmen) legat i en kurva hade det gått åt pepparn ändå.

@Mr Gendarm: Jag hoppas jag blir nöjd, men visst är det skillnad på en ER6 och kanske världens bästa hoj, R1-06...
 
agazza skrev:
2381439 du får nog byta till en fz6n istället dom ligger på 98 hästar..

det är just för att den är så trög att köra på bakhjulet jag tvekar på ifall jag ska köpa en er6a


Iof, men priset talar för er`n. Om man slapp moppetendensen mellan 0-4000 så är det en jävla trevlig hoj. det händer absolut ingenting upp till 4000....inte på min iaf! eller är min unik på något sätt????
 
Radical racing experience

Haha nu vill ja ju bara slänga cykeln i skogen o köpa en radical racing bil:P 0-100 på 2,8 sek och ett grepp som heter duga. Btw så har de stoppat i 1400 kubiks hayabusa motorer i bilarna:P

Va nere i mantorp o körde på ett event, SATAN vad det gick. För dom som gillar bra ax och kurvigt körande är detta ett måste:D

aja nu har ja iaf beställt bakhugger, tailtidy, bellypan, ensitscuts o lite smått o gott, lägger upp bilder när det blir klart

ciao
 
Är det någon som har en engelsk servicemanual och vill dela med sig av den?

Jag har en tysk version som jag gärna delar ut.
 
Överväger att avyttra min gula er6-n.
Vad kan man begära för den?
ca 550 mil, 25kW på pappret. Stylespeglar, originallåset, tail tidy med miniblink och Leo Vince slip-on.

Nån annan som hört att de ska gå upp i pris till nästa vår? Nya alltså...
 
Funderar starkt på att köpa en ER6n till nästa säsong (när jag förhoppningsvis har kortet). Är sugen på att höra vad ni som har den tycker om den. Fördelar? Nackdelar?
 
nalberg skrev:
2393102 Överväger att avyttra min gula er6-n.
Vad kan man begära för den?
ca 550 mil, 25kW på pappret. Stylespeglar, originallåset, tail tidy med miniblink och Leo Vince slip-on.

Nån annan som hört att de ska gå upp i pris till nästa vår? Nya alltså...

Vill nog till att någon betalar 3000 mer än vad man kan få en sprillans för

http://www.blocket.se/vi/9133176.htm?ca=15_s
 
Fantasipriser!

nalberg skrev:
2393102 Överväger att avyttra min gula er6-n.
Vad kan man begära för den?
ca 550 mil, 25kW på pappret. Stylespeglar, originallåset, tail tidy med miniblink och Leo Vince slip-on.

Nån annan som hört att de ska gå upp i pris till nästa vår? Nya alltså...
Är du dum eller gör du dej bara till! Tror du på fullt allvar att du ska få 63000:- för en beggad hoj som kostar 59900:- ny??? Prylarna du har plockat på är inte värda många kr. på begmarknaden skall du veta.
55000:- hade vart ett mer normalt utgångspris.
 
Neutral skrev:
2395644 Den första är *ett* ex till kampanjpris, inte allmänt tillgängligt men grattis till den som köper den. Den andra är begagnad, gissningsvis deras demohoj.

Vad försöker du försvara?? Han som säljer er6f´n har ju mer mil och den på firman är billigare. Är det inte överpris då?
 
pyro skrev:
2395916 Vad försöker du försvara?? Han som säljer er6f´n har ju mer mil och den på firman är billigare. Är det inte överpris då?
Du jämförde först mot nya och sade att de kostar 59', det stämmer ju inte. Sedan letar du upp två andra annonser varav den ena är ett kampanjex och det andra ett demoex. Själv skulle jag tänka två gånger innan jag köpte ett demoex oavsett milskillnad, de är normalt inte inkörda alls och alla som provkört har kört som de stulit hojen. Så gör jag i alla fall. :)

Jag har inget intresse att försvara hans pris jämfört med allt man kan tänkas hitta där ute men jag tycker du hade fel. Ska man jämföra mot nytt ska man jämföra mot riktpris, inte mot "special special", hittar man ett sånt kan man ju ta det förstås men att alla skulle sänka sina hojar efter det är ju inte heller rimligt. Säg att någon säljer sin för 45', en av hundra på marknaden säger vi. Har då alla övriga 99 ett överpris? Är det inte han som har ett underpris?

Skit samma, marknaden reglerar priserna själv. :pannkyss
 
Back
Top