ER6-tråden

grymt palle! har har dock lust att behålla mina mini blinkers av säkerhetsskäl men vet du eller någon annan om man kan koppla ihop allt så att både mina nuvarande blinkers och den nya baklyktan blinkar? jag har ett par motstånd påkopplade idag kanske rör till det..

annars hade det bästa hade varit att endast byta ut plasten till vitt istället för original. nån som vet vart man kan köpa det?

Borde väl gå att strunta i att koppla i blinkersen i bakljuset så att du kan behålla dina miniblinkers och använda baklyktan precis som vanligt utan blinkerfunktion?

Sitter och spanar lite på PC3 och öppet filter. Har fått ett pris på 6500 för PC3, filter och bänkning. Låter det rimligt?
Eller det kanske är svinlätt att montera den själv? Kanske går att hitta apbilligt på nätet? Upplys mig!:)

sneglar lite på en er-6!tack vare att det är rätt bra priser!

men är det någon som vet hur den står sig jämfört hornet 600-02!åkte en sådan innan!tyckte efekten räckte till,förutom att den va klen i botten!(gillar att leka lite)!men er-6 väger ändå rätt mycket med sina 70hk!

så någon som har jämfört eller om någon kan berätta lite om karaktären:)?

sneglar lite på en er-6!tack vare att det är rätt bra priser!

men är det någon som vet hur den står sig jämfört hornet 600-02!åkte en sådan innan!tyckte efekten räckte till,förutom att den va klen i botten!(gillar att leka lite)!men er-6 väger ändå rätt mycket med sina 70hk!

så någon som har jämfört eller om någon kan berätta lite om karaktären:)?

Provköra kanske? Känns som att det är det enda sättet som du kan få svar på alla dina frågor om hojen..

angående försäkrings dividerandet så får man köra bana (kvällskörningar, inte bara smc) hos bilsport och inte hos if,, är en klar fördel om man gillar detta (vem gör de inte??)

Jaha då är även jag en stolt ägare till en ER-6n från 2006 med 470 mil på mätaren, den silvriga med röd ram givetvis :)

Nu väntar jag bara på att vintern ska ge sig av härifrån umeå så man får åka lite... Köpte den i Stockholm, vi var ett gäng ner på mässan i helgen och på hemvägen fick vi på något sätt en GSR600 extra på släpet, plus min er-6n... Fan att nya pipor ska kosta så mkt pengar, någon som vill sälja begagnat? Hör av er via PM!

kör ni på för däck.. lurar på att byta.. och är det nån som har bytt bromsledningarna i fram till stålomspunnet, stor skillnad?? dax att komma igång med pre season changes kanske

Ingen som skaffat en ny ER-6a?
Sålde min i oktober och tänkte bli hojlös ett tag men nu drar det i tarmen igen :)

En Ducati Streetfighter är ju cool men inte dubbelt så kul som en Eärrsexa :)

:banana :banana :banana
YES!! Nya hojen kom idag! Ska bara monteras ihop å hämtas framåt helgen!!
:tummenupp :tummenupp

Bifogat

• DSC00083.JPG
    DSC00083.JPG
    179 KB · Visningar: 128
  • DSC00085.JPG
    DSC00085.JPG
    165.9 KB · Visningar: 103
Back