ER6-tråden

Gustav1 skrev:
2064656 Ja stänkan ska bort och lite mindre blinkers ska skruvas dit. När jag får tummen ur.
Sen är den klar att köras RR med, du kommer att vinna hela serien eftersom du är så grymt snabb.... i käften.

GSXR1100R skrev:
2064713 Sen är den klar att köras RR med, du kommer att vinna hela serien eftersom du är så grymt snabb.... i käften.

Precis.

Kawasaki Err-6.
Måste man ha riktiga rejsdäck, eller duger originaldäcken?

Gustav1 skrev:
2064716 Precis.

Kawasaki Err-6.
Måste man ha riktiga rejsdäck, eller duger originaldäcken?
Blir förmodligen Dunlop 208 i denna klass, känns det inte bra att veta att du numera har en räcerhoj.

Gustav1 skrev:
2064656 Ja stänkan ska bort och lite mindre blinkers ska skruvas dit. När jag får tummen ur.

tjo hej. ska du köpa miniblinkerskitet som är orginal men mindre stänka eller ska du börja såga och sätta på andra miniblinks? ja vill inte ha de orangefärgade miniblinkers som erbjuds på min silvriga. så vet du nå annat som passar eller om du har andra fina idéer så diskuterar jag gärna lite..

SGR skrev:
2069601 tjo hej. ska du köpa miniblinkerskitet som är orginal men mindre stänka eller ska du börja såga och sätta på andra miniblinks? ja vill inte ha de orangefärgade miniblinkers som erbjuds på min silvriga. så vet du nå annat som passar eller om du har andra fina idéer så diskuterar jag gärna lite..

Nej, jag har köpt några andra, kommer inte ihåg märket, men de är vita med orangea lampor.
Sen går det utmärkt att skruva bort hela stänkskärmen så man slipper såga.

Var bara tvungen att berätta att min ER6-n är gul och leveransklar i övermorgon... hehe (köpte den strypt eftersom jag behövde en övningshoj och 2800 verkade ok för en helförsäkring som 19-åring)
Gul blev den... eftersom alla andra köpte svart och för att silver med röd ram
är helt fel...

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026