stringbikini
Medlem
Tack för svar! men har du någon motivering? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar! men har du någon motivering?![]()
Mest hoj för pengarna, kontra modell och pris så är Huysung oslagbart då du kan få en "ny" 09/10 för runt 30K. Sen om man vill köra en sådan hoj så...
Haha får tacka för svaret i alla fall! är det någon annan som har utförligare åsikter om valet mellan dessa två modeller?![]()
Personligen tycker jag XJ6 ser lite bättre ut om du har de fysiska måtten att passa in på den.
ER6 är annars en lite bättre hoj med ett betydligt bättre mellanregister vilket får den att kännas bra mycket piggare.
Personligen hade jag nog inte valt någon av dem när du har en GSX 600f. Hade nog tyckt att det hade varit dax att ta ett steg upp i lite mer fullvuxna maskiner. Sätt ribban på 850cc och sen tänk efter lite vad du är ute efter. Du verka ju inte jaga effekt efter de två modeller du fråga om så se vad för V2 eller vridstarka Rad4 du har att välja mellan.
Har kört båda mycket. Jag föredrog Er-6an, lite mera lekhoj och hade en busigare känsla. XJ6an tuffade på, en bra hoj också men den kändes inte lika rivig helt enkelt.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten