ochbilengårbra
Ny medlem
Skulle det finnas intresse för en utrustnings tråd?
Där vi postar bilder på våra ställ, hela utrustningar?
Så får alla camerahoes passa på att posera lite framför kameran
Plus att det kanske kan ge lite inspiration om man ska köpa något nytt, kan dela med oss av för/nackdelar av grejjerna.
Samt för att det skulle kunna vara lite kul att se hur ni andra komponerat ihop era märken/färger etc!
Där vi postar bilder på våra ställ, hela utrustningar?
Så får alla camerahoes passa på att posera lite framför kameran
Plus att det kanske kan ge lite inspiration om man ska köpa något nytt, kan dela med oss av för/nackdelar av grejjerna.
Samt för att det skulle kunna vara lite kul att se hur ni andra komponerat ihop era märken/färger etc!
